Direktor Direkcije za uređenje prostora i investicije
Asdren Çelaj v.d direktor
Opština Gusinje
Kontakt:
Tel: 069 – 679 – 214
E-mail: asdrencelaj@hotmail.com
– Opis poslova
Direkcija vrši poslove lokalne uprave utvrđene Zakonom o lokalnoj samoupravi,Statutom opštine Gusinje, Odlukom o organizaciji i načinu rada lokalne uprave opštine Gusinje,kao i poslove koje se stavljaju u nadležnost ovog organa zaključcima Skupštine i Predsjednika/ce opštine i planom rada.
Direkcija za uređenje prostora i investicije vrši poslove koje se odnose na:-izgradnju,rekonstrukciju i oržavanje opštinskih puteva; pribavljanje odobrenja za građenje,prijem i predaju na upotrebu izgrađenih puteva i drugih objekata;-priprema građevinskog zemljišta za izgradnju i rekonstrukciju svih vrsta objekata i komunalno opremanjegradskog građevinskog zemljišta(puteve-ulice u naselju,uključujući pješačke prolaze,trgove i javna parkirališta; objekte javne rasvete; zelene površine u naselju;parkove-pješačke staze,travnjake,terene dječih igrališta,javnih gradskih objekata;komunalne objekte i instalacije do priključka na urbanističku parcelu i dr.);shodno Programu uređenja građevinskog zemljišta;-obezbeđuje izvođenja hitnih radova u skladu sa zakonom;organizuje stručne kontrolle i kvaliteta izvedenih radova;-preuzimanje mjera zaštite spomenika kulture i zaštita objekata prirode koji bi mogli biti ugroženi radovima na pripremi zemljišta;-priprema pozive za javno nadmetanje i sprovođenje postupka ustupanja radova za izradu planova i tehničke dokumentacije izvođenja radova na izgradnji,rekonstrukciji,redovnim i investicionom održavanju objekata koje finansira opština,organizovanje stručne kontrolle i kvaliteta izvođenih radova;pribavljanje odobrenja za građenje,prijem i predaju na upotrebu izgrađenih objekata;-priprema dokumentaciju neophodne za obavljanje poslova javnih nabavki;-pokretanje postupka eksproprijacije,odnosno rješavanje imovinsko pravnih odnosa;-pripremu finansijske dokumentacije i praćenje utroška finansijskih srestava;ulaganje finansijskih srestava u profitabilne projekte od značaja za opštinu;-ostvarivanje neposredne saradnje sa nevladinim organizacijama;-pripremu odluka i drudih dokumenata iz svoje nadležnosti koje se usvajaju u Skupštinu opštine i koje donosi Predsjednik opštine;pripremu stručnih mičljenja i izjašnjenja po inicijativama za ocjenjivanje ustavnosti i zakonitosti opštinskih propisa i autentičnih tumačenja opštinskih propisa u ovim oblastima, uz konsultovanje glavnog administratora;vršenje i drugih poslova iz nadležnosti Direkcije,u skladu sa zakonom.
Direkcijom rukovodi starješina Direkcije za uređenje prostora i investicije,a u slučaju odsustva starješinu zamjenjuje savjetnik koga odredi starješina.
Vodič za slobodan pristup informacijama
– Zahtjevi
Zahtjevi građana se podnose preko pisarnice i oslobođeni su administrativne takse.
– Planovi
Direkcija za uređenje prostora i investicije pravi godišnje planove invisticionih aktivnosti i iste su predmet javne rasprave kao i Odbor za ekonomiju i budžet,te Skupština opštine.
– Javne nabavke
Transparetnost postupka obezbeđuje se objavljivanjem plana javnih nabavki poziva za zavno nadmetanje, odluke o kvalifikaciji kandidata,odluka o izboru najpovoljnije ponude, odluke o obustavi postupka javne nabavke,odluka o poništenju postupka javne nabavke, ugovora o javnoj nabavci između,odnosno dopunu plana, poziva odluke i ugovora.
– Izvještaj o radu
Direkcija za uređenje prostora i investicije podnosi godišnji izvještaj Predsjedniku/ci opštine, a isti je sadržan u izvještaju Predsjednika/ce koji podnosi Skupštini opštine.