JAVNI POZIV za besplatnu dodjelu plastenika za proizvodnju povrća za 2022. godinu
- On 19/04/2022
Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede (u daljem tekstu: Ministarstvo), na osnovu Uredbe o uslovima, načinu i dinamici sprovođenja mjera agrarne politike za 2022. godinu – Agrobudžet („Službeni list CG“, br. 23/22 i 39/22) i mjere 2.1.21 – Podrška očuvanju stabilnosti dohotka poljoprivrednih gazdinstava, objavljuje:
JAVNI POZIV
za besplatnu dodjelu plastenika za proizvodnju povrća za 2022. godinu
Ovim javnim pozivom utvrđuju se uslovi, kriterijumi, način prijavljivanja i rokovi za podnošenje zahtjeva kao i procedura realizacije javnog poziva.
PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet Javnog poziva jeste dodjela plastenika tunelskog tipa za proizvodnju povrća. Podrška se odnosi na dodjelu lukova, najlona, kočića, spojnica i kopči, odnosno opreme neophodne za uspostavljanje plastenika.
DEFINICIJA KORISNIKA SREDSTAVA
Korisnici podrške po ovom Javnom pozivu su državljani Crne Gore koji nijesu ostvarili pravo na dodjelu plastenika od Ministarstva niti od lokalnih samouprava u poslednje 3 godine.
KRITERIJUMI ZA BODOVANJE
Bodovanje zahtjeva izvršiće se na sljedeći način:
- Svaki član kućne zajednice – 1 bod;
- Podnosioc zahtjeva mlađi od 40 godina – 1 bod;
- Ukoliko je podnosilac zahtjeva žena -1 bod
- Podnosilac zahtjeva koji se nalazi na evidenciji ZZZCG – 1 bod.
U slučaju istog broja bodova, prednost će imati mlađi podnosioci zahtjeva.
NEOPHODNA DOKUMENTACIJA
- Popunjen obrazac zahtjeva za dodjelu plastenika;
- Uvjerenje o kućnoj zajednici;
- Fotokopija lične karte podnosioca zahtjeva;
- Dokaz o evidenciji na ZZZCG, za podnosioce zahtjeva koji se nalaze na istoj;
- Potvrda o mjestu prebivališta.
PROCEDURA REALIZACIJE
- Javni poziv sprovodi Ministarstvo u saradnji sa lokalnim samoupravama.
- Podnosilac zahtjeva dostavlja potrebnu dokumentaciju nadležnoj lokalnoj samoupravi u skladu sa mjestom prebivališta.
- Komisija, koju čine predstavnici lokalne samouprave i jedan predstavnik Ministarstva, vrši administrativnu kontrolu zahtjeva.
- Komisija vrši bodovanje zahtjeva koji zadovoljavaju propisane uslove i imaju urednu dokumentaciju po ovom Javnom pozivu, te u skladu sa propisanim kriterijumima pravi rang listu uredno podnijetih zahtjeva.
- Dodjela plastenika izvršiće se podnosiocima zahtjeva sa rang liste odobrenih zahtjeva koju sačinjava Komisija, a do broja plastenika koji je predviđen za datu opštinu.
- O mjestu i vremenu preuzimanja plastenika, korisnici podrške biće naknadno informisani.
- Lica kojima se izvrši dodjela plastenika u obavezi su da iste montiraju i stave u upotrebu u skladu sa uputstvom proizvođača i namjenom plastenika da bi plastenici bili stavljeni u upotrebu ove godine
- Komisija će vršiti kontrolu dodjeljenih investicija te o istom sačiniti izvještaj i dostaviti Ministarstvu.
- Ukoliko se utvrdi da korisnik dodijeljenje investicije ne realizuje investiciju, odnosno otuđi plastenik ili ga ne upotrijebi u skladu sa njegovom namjenom dužan je da nadoknadi Ministarstvu vrijednost investicije.
- Ukoliko se administrativnom kontrolom utvrdi da podnosilac zahtjeva ne zadovoljava propisane uslove i kriterijume, Komisija će odbiti predmetni zahtjev i o istom obavjestiti podnosioca zahtjeva.
Obrazac zahtjeva sa dokumentacijom propisanom ovim Javnim pozivom dostaviti na adresu lokalne samouprave u mjestu prebivališta podnosioca zahtjeva, sa naznakom:
po Javnom pozivu za besplatnu dodjelu plastenika za 2022. godinu
Informacije u vezi sa ovim Javnim pozivom mogu se dobiti putem telefona:
020/482-283 i nadležnim lokalnim samoupravama
Trajanje Javnog poziva je od 18.04. do 03.05.2022. godine.
Zahtjevi dostavljeni poslije utvrđenog roka smatraće se neblagovremenim i neće se uzeti u razmatranje.
Ovaj Javni poziv biće objavljen na internet stranici Ministarstva.
javni-poziv-za-besplatnu-dodjelu-plastenika-za-proizvodnju-povrca-za-2022-godinu
Ministria e bujqësisë, pylltarisë dhe menaxhimit të ujrave (në tekstin e mëtejmë: Ministria), në bazë të Rregullores për kushtet, mënyrën dhe dinamikën e realizimit të masave të politikës agrare për vitin 2022 – Agrobuxheti (“Gazeta Zyrtare e MZ”, nr. 23/22 dhe 39/22) dhe masat 2.1.21 – Mbështetje për ruajtjen e stabilitetit të të ardhurave të fermave bujqësore:
THIRRJE PUBLIKE
për ndarjen pa pagesë të serave për prodhimin e perimeve për vitin 2022
Me këtë thirrje publike përcaktohen kushtet, kriteret, mënyra e paraqitjes dhe afatet për parashtrimin e kërkesës si dhe procedura e ralizimit të thirrjes publike.
OBJEKT I THIRRJES PUBLIKE
Objekt i thirrjes publike është ndarja e serave të tipit tunel, për prodhimin e perimeve. Mbështetja i referohet ndarjes së harqeve, plastmastit, kunjëve, bashkueseve dhe kopsetave, ose pajisjeve të nevojshme për ngritjen e serave.
DEFINIMI I SHFRYTËZUESIT TË MJETEVE
Përfitues të mbështetjes në këtë Thirrje Publike janë shtetas të Malit të Zi që nuk e kanë ushtruar të drejtën për ndarje të serave nga Ministria apo nga vetëqeverisjet lokale në 3 vitet e fundit.
KRITERET PËR VLERËSIM
Vlerësimi i kërkesës do të realizohet në këtë mënyrë:
– Secili pjestarë i bashkësisë familjare – 1 pikë;
– Parashtruesi i kërkesës më i ri se 40 vjeç – 1 pikë;
– Nëse parashtruesi i kërkesës është femër – 1 pikë;
– Parashtruesi i kërkesës i cili gjendet në evidencën e EPPMZ (ZZZCG) – 1 pikë.
Në rast të numrit të njëjtë të pikëve, përparsi do të kenë parashtruesit e rinj.
DOKUMENTACIONI I NEVOJSHËM
– Formulari i plotësuar i kërkesës për ndarjen e serave;
– Vërtetimi i bashkësisë familjare;
– Fotokopje i letërnjoftimit të parashtruesit të kërkesës;
– Dëshmi për evidencën në EPPMZ (ZZZCG), për parashtruesit e kërkesave që janë në të njëjtën;
– Vërtetimi për vendbanim.
PROCEDURA E REALIZIMIT
– Thirrja publike kryhet nga Ministria në bashkëpunim me vetëqeverisjet lokale.
– Parashtruesi i kërkesës dorëzon dokumentacionin e nevojshëm pranë vetëqeverisjes lokale kompetente në përputhje me vendbanimin.
– Komisioni, i cili përbëhet nga përfaqësues të vetëqeverisjes lokale dhe një përfaqësues i Ministrisë, kryen kontrollin administrativ të kërkesave.
– Komisioni vlerëson kërkesat që plotësojnë kushtet e përcaktuara dhe kanë dokumentacion të rregullt sipas kësaj Thirrje Publike dhe në përputhje me kriteret e përcaktuara përpilon një listë rangimi të kërkesave të parashtruara sipas rregullave.
– Serat do t’u ndahen Parashtruesve të kërkesësave nga ranglista e kërkesave të miratuara nga Komisioni, deri në numrin e serave të parashikuara për komunën e caktuar.
– Përdoruesit e mbështetjes do të informohen më pas për vendin dhe kohën e marrjes në dorëzim të serës.
– Personat të cilëve u ndahen serat janë të detyruar t’i montojnë dhe t’i vënë në përdorim ato në përputhje me udhëzimet e prodhuesit dhe qëllimin e serës në mënyrë që serat të vihen në përdorim këtë vit.
– Komisioni do të kontrollojë investimet e alokuara dhe do të bëjë një raport për to dhe do t’ia dorëzojë Ministrisë.
– Nëse konstatohet se përdoruesi nuk e realizon investimin, gjegjësisht tjetërson serën ose nuk e përdor atë në përputhje me qëllimin e saj, është i detyruar t’i rimbursojë Ministrisë vlerën e investimit.
– Nëse nga kontrolli administrativ konstatohet se parashtruesi i kërkesës nuk i plotëson kushtet dhe kriteret e përcaktuara, Komisioni do ta refuzojë kërkesën në fjalë dhe do ta informojë parashtruesin e kërkesës.
MËNYRA E PARASHTRIMIT SË KËRKESËS
Formulari i kërkesës me dokumentacionin e përcaktuar me këtë Thirrje Publike dorëzohet në adresën e vetëqeverisjes lokale në vendbanimin e parashtruesit të kërkesës, me shënimin:
për Thirrjen Publike për ndarjen pa pagesë të serave për vitin 2022
Informacionet në lidhje me këtë Thirrje Publike mund të merren përmes telefonit:
020/482-283 dhe qeverisjeve lokale kompetente
Kohëzgjatja e Ftesës Publike është nga data 18.04. deri më 03.05.2022.
Kërkesat e dorëzuara pas afatit të përcaktuar do të konsiderohen të jashtafatshme dhe nuk do të merren parasyshë.
Kjo Ftesë Publike do të publikohet në faqen e internetit të Ministrisë.
Ministri
mr Aleksandar Stijovic
0 Comments