Shaban Prelvukaj – v.d. Sekretar Sekretarijata za inspekcijske poslove i komunalni nadzor
Kontakt
Email: inspekcija@opstinagusinje.me
telefon: +382 (0) 69 727 013
Nadležnosti
Izvod iz Odluke o organizaciji i nacinu rada lokakne uprave opstine Gusinje
( SL.list Crne Gore-opstinski propisi br 31/14 od 11.11.2014)
Sekretarijat za inspekcijske poslove i komunalni nadzor : – vrši monitoring u oblasti građenja i uređenja prostora i ostvaruje saradnju sa organima državne uprave nadležnim za ovu oblast u skladu sa zakonom; – obezbjeđuje komunalni red i vrši inspekcijski nadzor u oblastima parkiranje,deponovanja otpada,snadbijevanje vodom, odvođenje otpadnih i atmosferskih voda, javne čistoće ,javne rasvjete,održavanje pijaca,parkova,zelenih površina, saobraćajnih oznaka i signalizalizacije; – vrši inspekcijski nadzor nad privremenim korišćenjem javnih površina i gradskog građevinskog zemljišta, radom ugostiteljskih objekata, ljetnjih bašti i zaštiti od buke u skladu sa zakonom i odlukama nadležnih organa lokalne uprave; – vrši poslove inspekcijskog nadzora iz nadležnosti lokalne uprave koji se odnose na prevoz lica i stvari u drumskom saobraćaju; – vrši inspekcijski nadzor nad izgradnjom, rekonstrukcijom, korišćenjem, održavanjem, zaštitom i upravljanjem vodnim objektima i sistemima u skladu sa zakonom i Odlukama Skupštine opštine; – vrši inspekcijski nadzor nad izgradnjom, rekonstrukcijom, korišćenjem, održavanjem, zaštitom i upravljanjem opštinskim putevima u skladu sa zakonom i drugim propisima; – vrši poslove u vezi slobodnog pristupa informacijama iz svog djelokruga rada u skladu sa zakonom, sarađuje sa NVO sektorom iz svoje oblasti rada, vrši i druge poslove iz nadležnosti opštine u ovoj oblasti, u skladu sa zakonom i drugim propisima.
Opstinski propisi- Sekretarijat za inspekcijske poslove vrši poslove samostalno i u okviru ovlašćenja utvrdjenih na osnovu Zakona, Statuta Opštine Gusinje, Opštinskih odluka i drugih propisa.
Poslovi i zadaci Sekretarija za inspekcijske poslove vrše se u okviru jedinstvene
organizgacione jedinice.
Zaposleni u ovom sekretarijatu su lokalni službenici i namještenici koji profesionalno obavljaju poslove iz svoje nadležnosti, a za obavljanje poslova su lično odgovorni na osnovu zakona, i pravilnika za svoje ponašanje i disciplinu u okviru lokalne uprave, sekretarijata, kao i odnos prema strankama, starješini organa i ostalim službenicima i namještenicima.
-U sekreterijatu za inspekcijske poslove rade jedan službenik i jedan namještenik, a to su:
- Komunalni inspektor Azgan Dedušaj kontakt broj- 068871616
- Komunalni inspektor Adis Koljenović kontakt broj- 067284311
Samostalno vodi upravni postupak, prduzima mjere u slučaju povrede propisa, sačinjava izvještaj o rezultatima kontrole, izradjuje informacije iz svoje oblasti i priprema potrebna dokumenta za izradu informacija i obavlja i uredno arhivira zvršene predmet. Obavezan je voditi evidenciju zapisnika, ukaza, rješenja, zahtjeva za pokretanje prekršajnih naloga na osnovu kojih se može sagledati rezultat kontrole svakog pojedinačnog postupka.
Izdaje prekršajne naloge na licu mjesta, podnosi zahtjeve za pokretanje prekršajnog postupka i krivičnog postupka.
Prati vazece propise iz svoje oblasti(Zakone, Uredbe, Pravilnike, Odluke i druga opšta akta Opštine Gusinje) stara se za njihovo sprovodjenje.
Odgovoran je za izvršavanje obaveza iz radnog odnosa. Vrši i druge poslove po nalogu Sekretara Sekretarijata. Izrađuje nedeljne, mjesečni i godišnji izvještaj o radu.
Samostalno vodi upravni postupak, prduzima mjere u slučaju povrede propisa, sačinjava izvještaj o rezultatima kontrole, izradjuje informacije iz svoje oblasti i priprema potrebna dokumenta za izradu informacija i obavlja i uredno arhivira zvršene predmet. Obavezan je voditi evidenciju zapisnika, rješenja, prijava i izdatih prekeršajni naloga na osnovu kojih se može sagledati rezultat kontrole svakog pojedinačnog predmeta U vršenju inspekcijske kontrole komunalni inspektor III vrši poslove neposrednog inspekcijskog nadzora nad izvršavanjem zakona i drugih propisa iz oblasti komunalne djelatnosti, kontroliše stanje komunalnih objekata i nalaže uklanjanje uočenih nedostataka, kontroliše da li se komunalne usluge izvršavaju u skladu sa utvrdjenim uslovima i preduzima odgovarajuće mjere, naredjuje uklanjanje stvari i drugih predmeta sa javnih površina ako su ostavljeni protivno pozitivnim propisima ( olupine automobila, stare stvari, deponija gradjevinskog i drugog materijala i slični predmeti), sprovodi izvršavanje utvrdjenih obaveza i preduzima mjere za otklanjanje nedostataka, izriče i naplaćuje novčane kazne na licu mjesta, mandatne kazne, preduzima i druge mjere utvrdjene zakonom, uredbama i drugim propisima i odlukama skupštine opštine Gusinje, njenih organa i tijela.
Prati vazece propise iz svoje oblasti(zakone, uredbe, pravilnike i druga opšta akta opštine Gusinje)stara se za njihovo sprovodjenje.
Odgovoran je za izvršavanje obaveza iz radnog odnosa.
Vrši i druge poslove po nalogu Sekretara Sekretarijata.
Izrađuje nedeljne, mjesečni i godišnji izvještaj o radu.
–Zahtjevi koji se ticu sekreterijata su:
-zahtjev stranke sa za pokretanje postupka.
-zahtjev za izdavanje saobracajne sagalsnosti,prekopa asfalta-trotoara.
-zahtjev za izdavanje saglasnosti radi regulisanja gradjevinske dozvole.
-zahtjev za odobrenje radi istovara robe u uzem gradskom jezgru
-zahtjev za izlazak na licu mjesta.