Javni poziv za prikupljanje ponuda radi davanja u zakup poslovnog prostora
- On 31/08/2022
JAVNI POZIV
za prikupljanje pismenih ponuda radi davanja u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Opštine Gusinje
Predmet javnog poziva je :
I. Poslovni prostor,u prizemlji poslovnog objekta- zgrade Opštine , površine 4,76 m2
katastarska parcela broj : 104/1 upisana u list nepokretnosti broj 113 KO Gusinje .
II. Poslovni prostor izdaje se za smeštaj aparature-tehnologije-telekomunikacione opreme.
III. Početni iznos zakupnine za poslovni prostor na mjesečnom nivou iznosi 200 € (eura) .
IV. Poslovni prostor koji je predmet javnog poziva daje se u zakup na period od 5(pet) godina uz mogućnost produženja nakon isteka roka na koji je ugovoren zakup.
Dužina zakupa i sva prava i obaveze iz zakupa odnosno utvrdit će se ugovorom o zakupu.
V. Pravo učešća na javnom pozivu sa prikupljanjem pismenih ponuda imaju sva pravna i fizička lica.Učesnici u javnom pozivu su dužni da uz prijavu dostave lične podatke za fizička lica (ime i prezime ,adresu stanovanja ,matični broj odnosno broj lične karte ili pasoša ). A za pravna lica naziv i sjedište ,potvrda o registraciji iz Centralnog registra privrednih subjekata Poreske uprave za domaća ,odnosno dokaz o registraciji nadležnog organa matične države stranog ponudjača za strana lica.Sva priložena dokumenta dostavljaju se u original ili ovjerenoj kopiji.
VI.Učesnici u javnom pozivu su dužni da u postupku javnog poziva prikupljanjem pismenih ponuda na ime depozita uplate početni iznos dvije mjesečne zakupnine ,ukupno 400 € (eura).
Učesnici javnog poziva su dužni da u postupku prijavljivanja na javni poziv uplate depozit na žiro račun 535-14547-88 koji se vodi kod Prve banke sa naznakom ,, učešće na javnom pozivu prikupljanjem pismenih ponuda ,, i da dokaz o uplaćenom depozitu podnesu zajedno sa prijavom u zapečaćenoj koverti.
VII. Prijave po javnom pozivu podnose se u zapečaćenom omotu ,najkasnije do dana 12.09.2022 godine do 12:00 časova neposrednom predajom na pisarnici Opštine Gusinje ili putem preporučene pošte,sa obaveznom naznakom ,,Ponuda po javnom pozivu za zakup poslovnih prostorija–ne otvaraj”a na poledjini naziv i punu adresu ponudjača. Ponude predate putem preporučene pošte biće razmatrane samo ukoliko je stigla u gore predviđenom roku za dostavljanje ponuda.
Nepotpune,neblagovremene i neuredne prijave se neće razmatrati.
VIII. Učesniku javnog poziva koji ne uspije u postupku ,vratiće se uplaćeni depozit u roku od 3(tri) dana nakon sprovodjenog postupka javnog nadmetanja.
Učesnik javnog poziva ,sa najpovoljnijom ponudom ,koji odustane od zaključenja ugovora o zakupu gubi pravo na povracaj uplaćenog depozita.
IX.Zakup će dobiti ponudjač koji ponudi najveći iznos zakupnine za poslovni prostor koji je predmet javnog nadmetanja.
Prije zaključenja ugovora o zakupu poslovnog prostora najpovoljniji ponudjač dužan je da uplati iznos od 6 ( šest) ponudjenih mjesečnih zakupnina .Uplaćeni iznos depozita uračunaće se u ukupan iznos zakupnine.
Učesnik javnog poziva koji ostvari pravo na zakup poslovnog prostora nema pravo da poslovni prostor izdaje u podzakup ,niti da izvodi bilo kakve radove na poslovnom prostoru bez posebne saglasnosti vlasnika .Radovi na poslovnim prostorima koji omogućavaju njegovu redovnu upotrebu ,a obaveza su vlasnika stvari ,mogu se vršiti samo na osnovu predmjera i predračuna koji odobri nadležni organ opštine Gusinje.
Troškovi na ime naknada za utrošenu vodu ,struju ,komunalije ,PTT usluge ,poreze,doprinose, takse i ostale obaveze tekućeg i redovnog održavanja ,padaju na teret zakupca za vrijeme trajanja zakupnog odnosa.Zakupci su dužni da se u svakodnevnom radu vode principima zaštite životne sredine i očuvanja prostora,a svako suprotno postupanje biće sankcionisano u skladu sa pravnim propisima.Zakupci su dužni poštovati propisano radno vrijeme i Pravilnik o graničnim vrijednostima buke.
X. Javni poziv putem prikupljanja pismene ponude za poslovni prostor traje od dana objavljivanja pa do 12.09.2022. godine .
XI.Ponude podnijete na oglas bice otvorene nakon zaključenja oglasnog roka na sjednici Komisije dana 14.09.2022. godine ,sa početkom u 13 časova ,u Sali za sastanke opštine Gusinje.
Obavještenje o najpovoljnijem zakupcu dostaviće se učesnicima u roku od 5(pet) dana od dana provedenog postupka.
XII.Sva bliža obavještenja informacije u vezi sa javnim pozivom mogu se dobiti u kancelariji Sekretarijata za planiranje prostora,imovine i zaštitu životne sredine.
Broj:01-3869 Gusinje,31.08.2022.godine
KOMISIJA U SASTAVU:
1. Irfan Dervišević Predsjednik komisije
2.Asdren Čelaj -Član
3.Naser Radončić-Član
Adresa i kontakt Komisije: Opština Gusinje,ulica Čaršijska br.28, Gusinje
Telefon: 067-610-342, 067-610-518
0 Comments