Usvojene odluke sa 5 /pete/ redovne sjednice Skupštine opštine Gusinje
- On 27/12/2017
CRNA GORA
SKUPŠTINA OPŠTINE GUSINJE
– Služba skupštine –
Broj: 001-31/17
Gusinje, 25.12.20l7. Godine
NALOG
ZA OBJAVLJIVANJE U SLUŽBENI LIST CRNE GORE
P O D G O R I C A
Novaka Miloševa l0/
Dostavljamo Vam na objavljivanje u „Službeni list Crne Gore – opštinski propisi“, usvojene odluke sa 5/pete/ redovne sjednice Skupštine opštine Gusinje,održane, 25.12.2017. godine:
1. Bužet opštine Gusinje za 2018.godinu.
2. Odluka o stipendiranju studenata .
3. Odluka o dopunama odluke o socialnim davanjima .
4. Odluka o osnivanju JU Centar za kulturu Gusinje.
5. Odluka o davanju saglasnosti na izmjenama i dopunama Statuta JU Centar za kulturu Gusinje.
6. Odluka o davanju saglasnosti na program rada JU Centar za kulturu Gusinje za 2018.go.
7. Odluka o razrešene i imenonanju predsjednika Savjeta za praćenje i ostvarivanje Ustava i Statuta.
8. Odluka o razrešene i imenonanju člana Komisije za izmjenama i dopunama Statuta opštine Gusinje. 9. Odluka o imenovanju Savjeta za razvoj i zaštitu lokalne samouprave.
10. Odluka o imenovanju Savjeta za saradnju lokalne samouprave i nevladinih organizacija.
11. Odluka o izboru Etičke Komisije za izabrane predstavnike i funkcionere .
12. Odluka o izboru Etičke Komisije za lokalne službenike i namještenike.
13. Odluka o imenovanju Opštinske Izborni Komisije opštine Gusinje.
14.Odluka o usvajanju Lokalnog Plan upravljanja komunalnim i neopasnim građevinskim otpadom za period 2018-2020 godine.
15. Programa rada Skupštine opštine Gusinje za 2018.godine.
PRILOG:
1. Bužet opštine Gusinje za 2018.godinu.
2. Odluka o stipendiranju studenata .
3. Odluka o dopunama odluke o socialnim davanjima .
4. Odluka o osnivanju JU Centar za kulturu Gusinje.
5. Odluka o davanju saglasnosti na izmjenama i dopunama Statuta JU Centar za kulturu Gusinje.
6. Odluka o davanju saglasnosti na program rada JU Centar za kulturu Gusinje za 2018.go.
7. Odluka o razrešene i imenonanju predsjednika Savjeta za praćenje i ostvarivanje Ustava i Statuta.
8. Odluka o razrešene i imenonanju člana Komisije za izmjenama i dopunama Statuta opštine Gusinje. 9. Odluka o imenovanju Savjeta za razvoj i zaštitu lokalne samouprave.
10. Odluka o imenovanju Savjeta za saradnju lokalne samouprave i nevladinih organizacija.
11. Odluka o izboru Etičke Komisije za izabrane predstavnike i funkcionere .
12. Odluka o izboru Etičke Komisije za lokalne službenike i namještenike.
13. Odluka o imenovanju Opštinske Izborni Komisije opštine Gusinje.
14.Odluka o usvajanju Lokalnog Plan upravljanja komunalnim i neopasnim građevinskim otpadom za period 2018-2020 godine.
15. Programa rada Skupštine opštine Gusinje za 2018.godine.
Odluke ne zahtijevaju prednost pri objavljivanju.
Predsjednik Skupštine
Dženadin Radončić
Na osnovu člana 33 i 34 Zakona o budžetu i fiskalnoj odgovornosti( “Sl.list CG” broj 20/14) i čl.42.i 43.Zakona o finansiranju lokalne samouprave(‚‚Sl.list CG“,-broj 42/03 i 44/03 i ‚‚Sl.list CG“br.05/08,51/08,74/10,1/15,78/15 i 03/16) i člana 35 Statuta opštine Gusinje (’’Sl.list CG-Opštinski propisi’’br.25/14),Skupština opštine Gusinje na sjednici održanoj dana 25.12.2017 godine,donijela je:
ODLUKU O BUDŽETU OPŠTINE GUSINJE ZA 2018. godinu
I OPSTI DIO
Član 1
Odlukom o Budžetu Opštine Gusinje za 2018. godinu (u daljem tekstu. Budžet) utvrđuju se primici i izdaci u iznosu od 1 199 550,00€.
PRIMICI se rasporedjuju na:
-Operativni budžet u iznosu od 834 250,00 €
-Kapitalni budžet u iznosu od 338 300,00 €
-Tekuću budžetsku rezervu u iznosu od 10 000,00 €
-Stalnu budžetsku rezervu u iznosu od 17 000,00€
-SVEGA 1 199 550 ,00€
Član 2
Primici Budžeta za 2018. godinu po izvorima i vrstama primitaka na osnovu namjene utvrdjuje se u sljedećim iznosima:
PRIMICI BUDZETA:
Plan za 2018.
Ekonomska šifra
Opis
Iznos
71
Tekući prihodi
474 550,00 €
711
Porezi
143 000,00 €
711-1
Porez na dohodak fizičkih lica
31 000,00 €
711-1-1
Porez na lična primanja zaposlenih kod pravnih lica
24 000,00 €
711-1-2
Porez na lična primanja zaposlenih kod fizičkih lica
3 000,00 €
711-1-3
Porez na ostala lična primanja
1 000,00 €
711-1-4
Porez na prihode od samostalne djelatnosti po stvarnom dohotku
500,00 €
711-1-5
Porez na prih.od samost.djelatn. u paušalnom iznosu
300,00 €
711-1-6
Porez na prihode od imovine i imovinskih prava
500,00 €
711-1-7
Porez na prihode od kapitala
400,00 €
711-1-9
Porez na dohodak po godišnjoj prijavi
1 300,00 €
711-3
Porez na imovinu
105 000,00 €
711-3-1
Porez na nepokretnosti
100 000,00 €
711-3-2
Porez na promet nepokretnosti
5 000,00 €
711-7
Lokalni porezi
7 000,00 €
711-7-5
Prirez porezu na dohodak fizičkih lica
7 000,00 €
713
Takse
28 500,00 €
713-1
Administrativne takse
12 000,00 €
713-1-2
Lokalne administrativne takse
12 000,00 €
713-5
Lokalne komunalne takse
7 000,00 €
713-5-1
Lokalne komunalne takse
7 000,00 €
713-3
Boravišne takse
2 000,00 €
713-3-1
Boravišne takse
2 000,00 €
713-6
Ostale takse
7 500,00€
714
Naknade
283 150,00 €
714-1
Naknada za korišćenje dobara od opšteg interesa
13 900,00 €
714-1-1
Naknada za korisćenje voda
500,00 €
714-1-2
Naknada za izvađeni materijal iz vodotoka
13 000,00 €
714-1-3
Naknada za zaštitu voda od zagđjivanja
400,00 €
714-2
Naknada za korištenje prirodnih dobara
0,00 €
714-2-1
Naknada za korišćenje šuma
0,00 €
714-5
Naknada za korišćenje građevinskog zemljišta
3 400,00 €
714-5-1
Naknada za korišćenje građevinskog zemljišta
3 400,00 €
714-6
Naknada za uređivanje i izgradnju građevinskog zemljišta
80 000,00 €
714-6-1
Naknada za uređivanje i izgradnju građevinskog zemljišta-za pravna lica
10 000,00 €
714-6-2
Naknada za uređivanje i izgradnju građevinskog zemljišta-za -preduzetnike
1 000,00 €
714-6-3
Naknada za uređivanje i izgradnju građevinskog zemljišta-za -građane
69 000,00 €
714-8
Naknade za puteve
77 100,00 €
714-8-2
Naknada za postavljanje natpisa na putu i pored puta
4 100,00 €
714-8-4-1
God.nakn.pri registraciji drum.voz.,traktora i priključnih voz.
5 000,00 €
714-8-9-1
Naknada za postavljanje cjevovoda,vodovoda,kanalizacije, ,električnih,telefonskih i telegrafskih vodova na javnom putu
60 000,00 €
714-8-9-3
Naknada za izgradnju komercijalnih objekata kojima je omogućen pristup sa puta
4 500,00 €
714-8-9-4
Naknada za korišćenje komercijalnih objekata kojima je omogućen pristup sa puta
3 500,00 €
714-9
Ostale naknade
108 750,00 €
714-9-1
Ostale naknade
108 750,00 €
715
Ostali prihodi
19 900,00 €
715-1
Prihodi od kapitala
4 000,00 €
715-1-3
Prihodi od rente
4 000,00 €
715-2
Novčane kazne i oduzete imovinske koristi
400,00 €
7152
Novčane kazne i oduzete imovinske koristi
400,00 €
715-3
Prihodi koje organi ostvaruju vršenjem svoje djelatnosti
500,00 €
715-3-1
Prihodi od djelatnosti organa
500,00 €
715-5
Ostali prihodi
15 000,00 €
715-5-4
Ostali prihodi
15 000,00 €
721
Primici od prodaje nefinansijske imovine
60 000,00 €
721-1
Prodaja nepokternosti
60 000,00€
721-1-2
Prodaja nepokretnosti u korist budžeta opština
60 000,00 €
732
Sredstva prenesena iz prethodne godine
30 000,00 €
741
Donacije
75 000,00 €
741-1
Tekuce donacije
75 000,00 €
742
Transferi
560 000,00 €
742-1
Transferi od budžeta Crne Gore
60 000,00 €
742-6
Transferi od Egalizacionog fonda
500 000,00 €
75
Pozajmice i krediti
0,00 €
751
Pozajmice i krediti
0,00 €
751-1
Pozajmice i krediti od domaćih izvora
0,00 €
UKUPAN BUDŽET
1 199 550,00 €
IZDACI BUDŽETA :
Ekonomska šifra
Opis
Plan za 2018.
4
Izdaci
41
Tekući izdaci
,00 €
411
Bruto zarade i doprinosi na teret poslodavca
518 800,00 €
411-1
Neto zarade
304 400,00 €
411-2
Porez na zarade
44 500,00 €
411-3
Doprinos na teret zaposlenog
112 000,00 €
411-4
Doprinos na teret poslodavca
52 000,00 €
411-5
Opštinski prirez
5 900,00 €
412
Ostala lična primanja
36 000,00 €
412-7
Ostale naknade
9 000,00 €
412-6
Naknade skupštinskim odbornicima i članovima radnih tijela
27 000,00 €
413
Rashodi za materijal
34 000,00
413-1
Administrativni materijal
7 800,00 €
413-3
Materijal za posebne namjene
3 800,00 €
413-4
Rashodi za energiju
12 000,00 €
413-5
Rashodi za gorivo
8 400,00 €
413-9
Ostali rashodi za materijal
2 000,00 €
414
Rashodi za usluge
70 150,00 €
414-1
Službena putovanja
6 700,00 €
414-2
Reprezentacija
5 900,00 €
414-3
Komunikacione usluge
6 150,00 €
414-4
Bankarske usluge i negativne kursne razlike
1 400,00 €
414-6
Advokatske, notarske i pravne usluge
200,00 €
414-7
Konsultantske usluge, projekti i studije
45 000,00 €
414-8
Usluge stručnog usavršavanja
500,00 €
414-9
Ostale usluge
4 300,00 €
415
Rashodi za tekuće održavanje
4 400,00 €
415-2
Tekuće održavanje građevinskih objekata
00,00 €
415-3
Tekuće održavanje opreme
4 400,00 €
416
Kamate
300,00 €
416-1
Kamate rezidentima
300,00 €
417
Renta
500,00 €
417-1
Zakup objekata
500,00 €
417-2
Zakup opreme
00,00 €
418
Subvencije
900,00 €
418-1
Subvencije za proizvodnju i pružanje usluga
900,00 €
419
Ostali izdaci
46 500,00 €
419-1
Izdaci po osnovu isplate ugovora o djelu
14 400,00 €
419-2
Izdaci po osnovu troskova sudskih postupaka
3 000,00 €
419-3
Izrada i održavanje softvera
00,00 €
419-4
Osiguranje
3 000,00 €
419-6
Komunalne usluge
20 000,00 €
419-7
Kazne
00,00 €
419-8
Takse
00,00 €
419-9
Ostalo
4 100,00 €
419-9-1
Dan Opštine
2 000,00 €
419-9-2
Lokalni izbori .god.
0,00 €
43
Transferi institucijama, pojedincima, nevladinom i javnom sektoru
106 900,00 €
431
Transferi institucijama, pojedincima, nevladinom i javnom sektoru
106 900,00 €
431-2
Transferi obrazovanju
1 000,00 €
431-3
Transferi institucijama kulture i sporta
91 000,00 €
431-4
Transferi NVO
1 000,00 €
431-5-1
Transferi političkim partijama
9.000,00 €
431-5-2
Sredstva za redovne lokalne izbore
0,00 €
431-6
Jednokratne socijalne pomoći
1 800,00 €
431-8
Ostali transferi pojedincima
0,00 €
431-9
Ostali transferi institucijama
3 100,00 €
432
Ostali transferi
60 800,00 €
432-4
Transveri opštinama
60 000,00€
432-6
Transferi javnim preduzećima
800,00 €
44
Kapitalni izdaci
288 300,00 €
441
Kapitalni izdaci
288 300,00 €
441-1
Izdaci za infrastrukturu opšteg značaja
105 000,00 €
441-2
Izdaci za lokalnu infrastrukturu
133 000,00 €
441-3
Izdaci za građevinske objekte
40 000,00 €
441-5
Izdaci za opremu
7 500,00 €
441-9
Ostali izdaci
2 000, 00 €
46
Otplata dugova
5000,00 €
461
Otplata duga
0,00 €
461-1
Otplata hartija od vrijednosti i kredita rezidentima
0,00 €
463
Otplata obaveza iz prethodnih godina
5 000,00 €
463-0
Otplata obaveza iz prethodnog perioda
5 000,00 €
47
Rezerve
27 000,00 €
471
Tekuća budžetska rezerva
10 000,00 €
471-0
Tekuća budžetska rezerva
10 000,00 €
472
Stalna budžetska rezerva
17 000,00 €
472-0
Stalna budžetska rezerva
17 000,00 €
SVEGA
1 199 550,00€
IZVRŠENJE BUDŽETA
Član 3
Za izvršenje budžeta u cjelini odgovoran je predsjednik opštine Gusinje (u daljem tekstu: Predsjednik) koji istovremeno vrši nadzor i naredbodavac je izvršenja budžeta.
Član 4
Za zakonito korišćenje sredstava koja se raspoređuju budžetom odgovoran je starješina organa nadležan za poslove budžeta.
Član 5
Korisnici budžeta su dužni dostaviti predsjedniku opštine mjesečni-tromjesečni plan potrošnje budžeta odobrenih sredstava, najkasnije deset dana od usvajanja budžeta.
Sredstva utvrdjena budžetom korisnici budžeta koriste po dinamici utvrđenoj budžetskim planom potrošnje, koji odobrava predsjednik opštine.
Ukoliko planirana sredsta nijesu dovoljna, korisnici budžeta pripremaju i predlažu predsjedniku opštine izmjene i dopune odobrenih sredstava.
Član 6
Korisnici budžeta mogu ugovoriti obaveze do iznosa sredstava koja su planom potrošnje odobrena od strane predsjednika opštine.
Član 7
Korisnici budžeta mogu preusmjeriti odobrena sredstva po pojedinim izdacima, uz odobrenje predsjednika opštine, u visini od 10% iznosa sredstava predviđenih za namjene čiji se iznos mijenja.
Član 8
Obaveze prema korisnicima budžeta u toku budžetske godine izvršavaće se srazmjerno ostvarenim primicima u skladu sa mjesečnim-tromjesečnim planovima potrošnje budžeta, koji moraju biti uravnoteženi.
Član 9
U postupku izvršenja budžeta korisnici sredstava, imaju ovlašćenja i družnosti utvrdjene ovim budžetom i drugim propisima.
Član 10
Korisnici sredstava budžeta koji svojim poslovanjem ostvaruju primitke, osim opštinskih organa koji svoje primitke uplaćuju na račun budžeta, stiču pravo na usmjeravanje sredstava iz budžeta, na osnovu zahtjeva i obavezne su da Sekretarijatu za privredu, razvoj i finansije dostavljaju mjesečne izvještaje o ostvarenju primitaka i izdataka sa podacima o ostvarenju Programa rada
Član 11
Korisnici sredstava budžeta u komunalno-stambenoj oblasti i oblasti javnog prevoza, finansiraće se do iznosa sredstava predvidjenih budžetom na osnovu operativnih planova za obračunski period na koje ja dao saglasnost nadležni organ uprave, donešenih na osnovu programa razvoja i vršenja javne funkcije.
Osnov za usmjeravanje sredstava predstavlja Izvještaj korisnika sredstava o realizaciji plana sa mišljenjem nadležnog organa iz stava 1 ovog člana.
Član 12
Realizacija sredstava predvidjenih za investicije ostvarivaće se na osnovu planiranih prioriteta, uz saglasnost predsjednika opštine.
Nosioci poslova iz predhodnog stava dužni su da blagovremeno pripreme neophodnu dokumentaciju (projekte, ponude, ugovore, situacije i dr.) koja se odnosi na odredjene investicije.
Član 13
Korisnici sredstava budžeta koji su nosioci programskih aktivnosti, ostvaruju pravo na sredstva za realizaciju i pojedinih programa, na osnovu operativnih planova, a koji se najkasnije 30 dana prije početka realizacije, uz prethodnu saglasnost predsjednika opštine Gusinje, dostavljaju organu nadležnom za poslove budžeta, na realizaciju.
Član 14
Ukoliko se u toku izvršenja budžeta utvrdi, da sredstva obezbedjena po podrobnim pozicijama budžeta neće biti u cjelini ili djelimično utrošena, predsjednik opštine Gusinje može ta sredstva prenijeti u tekuću budžetsku rezervu.
Član 15
O korišćenju sredstava tekuće budžetske rezerve odlučuje predsjednik opštine Gusinje. Predsjednik opštine Gusinje može ovlastiti sekretara Sekretarijata za privredu, razvoj i finansije da odlučuje o korišćenju sredstava tekuće budžetske rezerve do odredjenog iznosa.
Član 16
Od ukupno ostvarenih primitaka Budžeta u 2018. godini izdvaja se najviše 2% u stalnu rezervu opštine Gusinje, uzimajući u obzir prenesena neangažovana sredstva iz predhodne godine.
II – POSEBNI DIO
Član 17
Raspored sredstava budžeta u iznosu od 1 199 550,00 € po nosiocima,korisnicima i bližim namjenama vrši se u posebnom dijelu, koji glasi:
BILANS IZDATAKA BUDŽETA
za period od 01/01/2018 do 31/12/2018
01 KABINET PREDSJEDNIKA OPšTINE
F.šifra
Ekonomska šifra
Opis
Plan za 2018.
411
Bruto zarade i doprinosi na teret poslodavca
63 600,00 €
0111
411-1
Neto zarade
37 400,00 €
0111
411-2
Porez na zarade
5 400,00 €
0111
411-3
Doprinos na teret zaposlenog
11 400,00 €
0111
411-4
Doprinos na teret poslodavca
8 600,00 €
0111
411-5
Opštinski prirez
800,00 €
413
Rashodi za materijal
5 000,00 €
0111
413-1
Administrativni materijal
900,00 €
0111
413-3
Materijal za posebne namjene
300,00 €
0111
413-5
Rashodi za gorivo
3 500,00 €
0111
413-9
Ostali rashodi za materijal
300,00 €
414
Rashodi za usluge
9 600,00 €
0111
414-1
Službena putovanja
3 500,00 €
0111
414-2
Reprezentacija
3 000,00 €
0111
414-3
Komunikacione usluge
2 400,00 €
0111
414-6
Advokatske, notarske i pravne usluge
0,00 €
0111
414-8
Usluge stručnog usavršavanja
0,00 €
0111
414-9
Ostale usluge
7 00,00 €
415
Rashodi za tekuće održavanje
1 200,00 €
0111
415-2
Tekuće održavanje građevinskih objekata
0,00 €
0111
415-3
Tekuće održavanje opreme
1 200,00 €
419
Ostali izdaci
3 900,00 €
0111
419-1
Izdaci po osnovu isplate ugovora o djelu
3 500,00 €
0111
419-2
Izdaci po osnovu troskova sudskih postupaka
0,00 €
0111
419-3
Izrada i održavanje softvera
0,00 €
0111
419-7
Kazne
0,00 €
0111
419-8
Takse
0,00 €
0111
419-9
Ostalo
400,00 €
43
Transferi institucijama, pojedincima, nevladinom i javnom sektoru
2 600,00 €
431
Transferi institucijama, pojedincima, nevladinom i javnom sektoru
1 800,00 €
0111
431-6
Jednokratne socijalne pomoći
1 800,00 €
432
Ostali transferi
8 00,00 €
0111
432-6
Transferi javnim preduzećima
8 00,00 €
441
Kapitalni izdaci
7 00,00 €
0111
441-5
Izdaci za opremu
7 00,00 €
463
Otplata obaveza iz prethodnih godina
0,00 €
0111
463-0
Otplata obaveza iz prethodnog perioda
0,00 €
SVEGA
86 600,00 €
02 Sekretarijat za opštu upravu i društvene djelatnosti
F.šifra
Ekonomska šifra
Opis
Plan za 2018.
411
Bruto zarade i doprinosi na teret poslodavca
73 400,00 €
0133
411-1
Neto zarade
43 000,00 €
0133
411-2
Porez na zarade
6 000,00 €
0133
411-3
Doprinos na teret zaposlenog
16 000,00 €
0133
411-4
Doprinos na teret poslodavca
7 600,00 €
0133
411-5
Opštinski prirez
8 00,00 €
412
Ostala lična primanja
6 000,00€
412-7
Ostale naknade
6 000,00€
413
Rashodi za materijal
3 300,00 €
0133
413-1
Administrativni materijal
1 000,00 €
0133
413-4
Rashodi za energiju
1 000,00 €
0133
413-5
Rashodi za gorivo
800,00 €
0133
413-9
Ostali rashodi za materijal
500,00 €
414
Rashodi za usluge
2 100,00 €
0133
414-1
Službena putovanja
500,00 €
0133
414-2
Reprezentacija
600,00 €
0133
414-3
Komunikacione usluge
400,00 €
0133
414-6
Advokatske, notarske i pravne usluge
0,00 €
0133
414-8
Usluge stručnog usavršavanja
0,00 €
0133
414-9
Ostale usluge
6 00,00 €
415
Rashodi za tekuće održavanje
1 500,00 €
0133
415-2
Tekuće održavanje građevinskih objekata
0,00 €
0133
415-3
Tekuće održavanje opreme
1 500,00 €
417
Renta
500,00 €
0133
417-1
Zakup objekata
500,00 €
419
Ostali izdaci
4 800,00 €
0133
419-1
Izdaci po osnovu isplate ugovora o djelu
1 000,00 €
0133
419-4
Osiguranje
3 000,00 €
0133
419-9
Ostalo
800,00 €
43
Transferi institucijama, pojedincima, nevladinom i javnom sektoru
105 100,00 €
431
Transferi institucijama, pojedincima, nevladinom i javnom sektoru
105 100,00 €
0133
431-211
Transferi obrazovanju
1 000,00 €
0133
431-221
Lokalni plan za mlade
0,00 €
0133
431-311
Transferi institucijama kulture- Centar za kulturu
65 000,00 €
0133
431-321
Transferi insitucijama sporta
10 000,00 €
0133
431-331
Kulturne manifestacije
,00 €
0133
431-341
Sportske manifestacije
0,00 €
0133
431-4
Transferi NVO
1 000,00 €
0133
431-5
Transferi političkim partijama
9 000,00 €
0133
431-8
Ostali transferi pojedincima
0,00 €
0133
431-911
Transferi Turističkoj organizaciji
10 000,00 €
0133
431-921
Transferi Crvenom Krstu
0,00 €
0133
431-931
Transferi mjesnim zajednicama
2 000,00 €
0133
431-941
Transferi vjerskim zajednicama
1 000,00 €
0133
431-951
Lokalni akcijoni plan za socijalnu inkluziju
0,00 €
0133
431-961
Ostali transferi institucijama
3 100,00 €
0133
432
Ostali transveri
60 000,00€
0133
432-4
Transveri Opštinama
60 000,00€
441
Kapitalni izdaci
2 000,00 €
0133
441-5
Izdaci za opremu
2 000,00 €
463
Otplata obaveza iz prethodnih godina
2 000,00 €
0112
463-0
Otplata obaveza iz prethodnog perioda
2 000,00 €
SVEGA
260 700,00 €
03 Sekretarijat za privredu,razvoj i finansije
F.šifra
Ekonomska šifra
Opis
Plan za 2018.
411
Bruto zarade i doprinosi na teret poslodavca
116 600,00 €
0112
411-1
Neto zarade
69 000,00 €
0112
411-2
Porez na zarade
9 500,00 €
0112
411-3
Doprinos na teret zaposlenog
26 000,00 €
0112
411-4
Doprinos na teret poslodavca
11 000,00 €
0112
411-5
Opštinski prirez
1 100,00 €
412
Ostala lična primanja
0,00 €
0112
412-5
Otpremnine
0,00 €
413
Rashodi za materijal
3 600,00 €
0112
413-1
Administrativni materijal
2 400,00 €
0112
413-3
Materijal za posebne namjene
500,00 €
0112
413-5
Rashodi za gorivo
400,00 €
0112
413-9
Ostali rashodi za materijal
300,00 €
414
Rashodi za usluge
6 100,00 €
0112
414-1
Službena putovanja
500,00 €
0112
414-2
Reprezentacija
400,00 €
0112
414-3
Komunikacione usluge
1 400,00 €
0112
414-4
Bankarske usluge i negativne kursne razlike
1 400,00 €
0112
414-8
Usluge stručnog usavršavanja
500,00 €
0112
414-9
Ostale usluge
1 900,00 €
415
Rashodi za tekuće održavanje
200,00 €
0112
415-2
Tekuće održavanje građevinskih objekata
0,00 €
0112
415-3
Tekuće održavanje opreme
200,00 €
416
Kamate
300,00 €
0112
416-1
Kamate rezidentima
300,00 €
418
Subvencije
900,00 €
0112
418-1
Subvencije za proizvodnju i pružanje usluga
900,00 €
419
Ostali izdaci
4 500,00 €
0112
419-1
Izdaci po osnovu isplate ugovora o djelu
3 000,00 €
0112
419-2
Izdaci po osnovu troskova sudskih
postupaka
1 000,00 €
0112
419-3
Izrada i održavanje softvera
0,00 €
0112
419-4
Osiguranje
0,00 €
0112
419-7
Kazne
0,00 €
0112
419-9
Ostalo
500,00 €
441
Kapitalni izdaci
500,00 €
0112
441-5
Izdaci za opremu
500,00 €
46
Otplata dugova
0,00 €
461
Otplata duga
0,00 €
0112
461-1
Otplata hartija od vrijednosti i kredita rezidentima
0,00 €
463
Otplata obaveza iz prethodnih godina
3 000,00 €
0112
463-0
Otplata obaveza iz prethodnog perioda
3 000,00 €
47
Rezerve
27 000,00 €
471
Tekuća budžetska rezerva
10 000,00 €
0112
471-0
Tekuća budžetska rezerva
10 000,00 €
472
Stalna budžetska rezerva
17 000,00 €
0112
472-0
Stalna budžetska rezerva
17 000,00 €
SVEGA
162 700,00 €
04 Sekretarijat za uređenje prostora i
imovinu
F.šifra
Ekonomska šifra
Opis
Plan za 2018.
411
Bruto zarade i doprinosi na teret poslodavca
38 500,00 €
0620
411-1
Neto zarade
22 900,00 €
0620
411-2
Porez na zarade
3 200,00 €
0620
411-3
Doprinos na teret zaposlenog
8 200,00 €
0620
411-4
Doprinos na teret poslodavca
3 800,00 €
0620
411-5
Opštinski prirez
400,00 €
413
Rashodi za materijal
800,00 €
0620
413-1
Administrativni materijal
400,00 €
0620
413-3
Materijal za posebne namjene
0,00 €
0620
413-5
Rashodi za gorivo
200,00 €
0620
413-9
Ostali rashodi za materijal
200,00 €
414
Rashodi za usluge
6 400,00 €
0620
414-1
Službena putovanja
400,00 €
0620
414-2
Reprezentacija
300,00 €
0620
414-3
Komunikacione usluge
300,00 €
0620
414-6
Advokatske , notarske i pravne usluge
200,00 €
0620
414-7
Konsultantske usluge, projekti i studije
5 000,00 €
0620
414-8
Usluge stručnog usavršavanja
0,00 €
0620
414-9
Ostale usluge
200,00 €
415
Rashodi za tekuće održavanje
100,00 €
0620
415-2
Tekuće održavanje građevinskih objekata
0,00 €
0620
415-3
Tekuće održavanje opreme
100,00 €
419
Ostali izdaci
3 000,00 €
0620
419-1
Izdaci po osnovu isplate ugovora o djelu
2 400,00 €
0620
419-2
Izdaci po osnovu troskova sudskih postupaka
0,00 €
0620
419-9
Ostali izdaci
600,00 €
441
Kapitalni izdaci
500,00 €
0620
441-5
Izdaci za opremu
500,00 €
463
Otplata obaveza iz prethodnih godina
0,00 €
0620
463-0
Otplata obaveza iz prethodnog perioda
0,00 €
SVEGA
49 300,00 €
05 Sekretarijat za inspekcijske poslove
F.šifra
Ekonomska šifra
Opis
Plan za 2018.
411
Bruto zarade i doprinosi na teret poslodavca
44 300,00 €
0660
411-1
Neto zarade
26 000,00 €
0660
411-2
Porez na zarade
3 700,00 €
0660
411-3
Doprinos na teret zaposlenog
9 700,00 €
0660
411-4
Doprinos na teret poslodavca
4 400,00 €
0660
411-5
Opštinski prirez
500,00 €
413
Rashodi za materijal
1 100,00 €
0660
413-1
Administrativni materijal
600,00 €
0660
413-5
Rashodi za gorivo
400,00 €
0660
413-9
Ostali rashodi za materijal
100,00 €
414
Rashodi za usluge
900,00 €
0660
414-1
Službena putovanja
300,00 €
0660
414-2
Reprezentacija
200,00 €
0660
414-3
Komunikacione usluge
300,00 €
0660
414-8
Usluge stručnog usavršavanja
0,00 €
0660
414-9
Ostale usluge
100,00 €
415
Rashodi za tekuće održavanje
100,00 €
0660
Tekuće održavanje građevinskih objekata 0,00€
415-2
0660
415-3
Tekuće održavanje opreme
100,00 €
419
Ostali izdaci
4 200,00 €
419-1
Izdaci po osnovu isplate ugovora o djelu
2 000,00€
0660
419-2
Izdaci po osnovu troskova sudskih postupaka
2 000,00 €
0660
419-8
Takse
0,00 €
0660
419-9
Ostalo
200,00 €
441
Kapitalni izdaci
500,00 €
0660
441-5
Izdaci za opremu
500,00 €
463
Otplata obaveza iz prethodnih godina
0,00 €
0660
463-0
Otplata obaveza iz prethodnog perioda
0,00 €
SVEGA
51 100,00 €
06 Direkcija za uređenje prostora I investicije
F.šifra
Ekonomska šifra
Opis
Plan za 2018.
411
Bruto zarade i doprinosi na teret poslodavca
37 300,00 €
0474
411-1
Neto zarade
21 700,00 €
0474
411-2
Porez na zarade
3 500,00 €
0474
411-3
Doprinos na teret zaposlenog
8 100,00 €
0474
411-4
Doprinos na teret poslodavca
3 400,00 €
0474
411-5
Opštinski prirez
600,00 €
413
Rashodi za materijal
11 000,00 €
0474
413-1
Administrativni materijal
300,00 €
0474
413-3
Materijal za posebne namjene
0,00 €
0474
413-4
Rashodi za energiju
10 000,00 €
0474
413-5
Rashodi za gorivo
500,00 €
0474
413-9
Ostali rashodi za materijal
200,00 €
414
Rashodi za usluge
41 450,00 €
0474
414-1
Službena putovanja
500,00 €
0474
414-2
Reprezentacija
400,00 €
0474
414-3
Komunikacione usluge
350,00 €
0474
414-7
Konsultantske usluge, projekti i studije
40 000,00 €
0474
414-8
Ostale usluge
200,00 €
419
Ostali izdaci
22 500,00 €
0474
419-1
Izdaci po osnovu isplate ugovora o djelu
2 000,00 €
0474
419-6
Komunalne usluge
20 000,00 €
0474
419-9
Ostalo
500,00 €
441
Kapitalni izdaci
282 800,00 €
0474
441-1
Izdaci za infrastrukturu opšteg značaja
105 000,00 €
0474
441-2
Izdaci za lokalnu infrastrukturu
133 800,00 €
0474
441-311
Izdaci za građevinske objekte
40 000,00 €
0474
441-511
Izdaci za opremu
2 000,00 €
0474
441-9
Ostali kapitalni izdaci
2 000,00 €
463
Otplata obaveza iz prethodnih godina
0,00 €
0474
463-0
Otplata obaveza iz prethodnog perioda
0,00 €
SVEGA
395 050,00 €
07.Služba skupštine
F.šifra
Ekonomska šifra
Opis
Plan za 2018.
411
Bruto zarade i doprinosi na teret poslodavca
56 600,00 €
0111
411-1
Neto zarade
34 000,00 €
0111
411-2
Porez na zarade
4 900,00 €
0111
411-3
Doprinos na teret zaposlenog
12 000,00 €
0111
411-4
Doprinos na teret poslodavca
5 000,00 €
0111
411-5
Opštinski prirez
700,00 €
0111
412
Ostala lična primanja
30 000,00 €
0111
412-6
Naknade skupštinskim odbornicima i članovima radnih tijela
27 000,00 €
0111
412-7
Ostale naknade
3 000,00 €
413
Rashodi za materijal
5 100,00 €
0111
413-1
Administrativni materijal
1 500,00 €
0111
413-3
Materijal za posebne namjene
3 000,00 €
0111
413-5
Rashodi za gorivo
400,00 €
0111
413-9
Ostali rashodi za materijal
200,00 €
414
Rashodi za usluge
1 800,00 €
0111
414-1
Službena putovanja
600,00 €
0111
414-2
Reprezentacija
500,00 €
0111
414-3
Komunikacione usluge
500,00 €
0111
414-8
Usluge stručnog usavršavanja
0,00 €
0111
414-9
Ostale usluge
200,00 €
415
Rashodi za tekuće održavanje
100,00 €
0111
415-2
Tekuće održavanje građevinskih objekata
0,00 €
0111
415-3
Tekuće održavanje opreme
100,00 €
419
Ostali izdaci
2 600,00 €
0111
419-1
Izdaci po osnovu isplate ugovora o djelu
500,00 €
0111
419-8
Takse
0,00 €
0111
419-9
Dan Opštine
2 000,00 €
0111
419-9-
Ostalo
100,00 €
441
Kapitalni izdaci
400,00 €
0111
441-5
Izdaci za opremu
400,00 €
463
Otplata obaveza iz prethodnih godina
0,00€
0111
463-0
Otplata obaveza iz prethodnog perioda
0,00 €
SVEGA
96 600,00€
08.Služba zaštite
F.šifra
Ekonomska šifra
Opis
Plan za 2018.
411
Bruto zarade i doprinosi na teret poslodavca
53 500,00 €
0320
411-1
Neto zarade
30 000,00 €
0320
411-2
Porez na zarade
5 000,00 €
0320
411-3
Doprinos na teret zaposlenog
13 000,00 €
0320
411-4
Doprinos na teret poslodavca
5 000,00 €
0320
411-5
Opštinski prirez
500,00 €
413
Rashodi za materijal
3 500,00 €
0320
413-1
Administrativni materijal
400,00 €
0320
413-3
Materijal za posebne namjene
0,00 €
0320
413-4
Rashodi za energiju
1 000,00 €
0320
413-5
Rashodi za gorivo
2 000,00 €
0320
413-9
Ostali rashodi za materijal
100,00 €
414
Rashodi za usluge
700,00 €
0320
414-1
Službena putovanja
200,00 €
0320
414-2
Reprezentacija
100,00 €
0320
414-3
Komunikacione usluge
200,00 €
0320
414-6
Advokatske , notarske i pravne usluge
0,00 €
0320
414-8
Usluge stručnog usavršavanja
0,00 €
0320
414-9
Ostale usluge
200,00 €
415
Rashodi za tekuće održavanje
1 200,00 €
0320
415-2
Tekuće održavanje građevinskih objekata
0,00 €
0320
415-3
Tekuće održavanje opreme
1 200,00 €
0320
417
Renta
0,00 €
0320
417-1
Zakup objekta
0,00 €
0320
417-2
Zakup opreme
0,00 €
0320
417-3
Zakup zemljišta
0,00 €
419
Ostali izdaci
1 000,00 €
0320
419-2
Izdaci po osnovu troskova sudskih postupaka
0,00 €
0320
419-3
Izrada i oodržavanja softvera
0,00 €
0320
419-9
Ostalo
1 000,00 €
441
Kapitalni izdaci
500,00 €
0320
441-5
Izdaci za opremu
500,00 €
0320
441-9
Ostali kapitalni izdaci
0,00 €
463
Otplata obaveza iz prethodnih godina
0,00 €
0320
463-0
Otplata obaveza iz prethodnog perioda
0,00 €
SVEGA
60 400,00 €
09.Služba Glavnog administrator
F.šifra
Ekonomska šifra
Opis
Plan za 2018.
411
Bruto zarade i doprinosi na teret poslodavca
35 000,00 €
0111
411-1
Neto zarade
20 400,00 €
0111
411-2
Porez na zarade
3 300,00 €
0111
411-3
Doprinos na teret zaposlenog
7 600,00 €
0111
411-4
Doprinos na teret poslodavca
3 200,00 €
0111
411-5
Opštinski prirez
500,00 €
413
Rashodi za materijal
600,00 €
0111
413-1
Administrativni materijal
300,00 €
0111
413-3
Materijal za posebne namjene
0,00 €
0111
413-5
Rashodi za gorivo
200,00 €
0111
413-9
Ostali rashodi za materijal
100,00 €
414
Rashodi za usluge
1 100,00 €
0111
414-1
Službena putovanja
200,00 €
0111
414-2
Reprezentacija
400,00 €
0111
414-3
Komunikacione usluge
300,00 €
0111
414-6
Advokatske, notarske i pravne usluge
0,00 €
0111
414-9
Ostalo
200,00 €
419
Ostali izdaci
0,00 €
0111
419-2
Izdaci po osnovu troskova sudskih postupaka
0,00 €
0111
419-7
Kazne
0,00 €
0111
419-8
Takse
0,00 €
441
Kapitalni izdaci
400,00 €
0111
441-5
Izdaci za opremu
400,00 €
463
Otplata obaveza iz prethodnih godina
0,00 €
0111
463-0
Otplata obaveza iz prethodnog perioda
0,00 €
SVEGA
37 100,00 €
KAPITALNI BUDŽET
KAPITALNI IZDACI
Klasa
Kate-gorija
Grupa
Sint. Konto
O P I S
Plan 2018.
4
Izdaci
45 00,00 €
41
Tekući izdaci
45 000,00 €
414
Rashodi za usluge
45 000,00 €
414-7
Konsult.usluge, projekti i studije
45 000,00 €
44
Kapitalni izdaci
288 300,00€
441
Kapitalni izdaci
288 300,00€
441-1
Izdaci za infrastrukturu opšteg značaja
105 000,00€
441-2
Izdaci za lokalnu infrastrukturu
133 800,00€
441-3
Izdaci za građevinske objekte
40 000,00€
441-5
Izdaci za opremu
7 500,00€
441-9
Ostali kapitalni izdaci
2 000,00€
46
Otplata dugova
5 000,00€
463
Otplata obaveza iz prethodnog perioda
5 000,00€
463-0
Otplata obaveza iz prethodnog perioda
5 000,00€
UKUPNI KAPITALNI IZDACI
338 300,00€
SKUPŠTINA OPŠTINE GUSINJE
Broj: 001-31/17-1
Gusinje,25.12.2017.godine
PREDSJEDNIK
Dženadin Radončić
Na osnovu člana 32 stav 1 tačka 16 i člana 45 Zakona o lokalnoj samoupravi („Sl. list RCG, br.42/03, 28/04, 75/05, 13/06 i „Sl.list CG“, br.88/09,03/10, 38/12, 10/14, 57/14 i 3/16) i člana 32 Statuta Opštine Gusinje ( „Sl. List CG-opštinski propisi“ br.25/14) Skupština opštine Gusinje na sjednici održanoj 25.12.2017.godine,donijela je
ODLUKU O STIPENDIRANJU STUDENATA U OPŠTINI GUSINJE
I OPŠTE ODREDBE
Član 1
Ovom odlukom određuju se uslovi i postupak dodjele stipendija redovnim studentima, prava i obaveze davaoca i korisnika stipendije, kao i druga pitanja od značaja za stipendije studenata na ustanovama za visoko obrazovanje na kojima se omogućava sticanje diplome.
Pravo na stimpendiju mogu da ostvare redovni studenti:
1)primijenjenih osnovnih studija,
2)akademskih osnovnih studija.
Član 2
Pravo na stinpediju imaju redovni studenti koji:
– imaju crnogorsko državljanstvo,
– imaju prebivalište u opštini Gusinje,
– su prema nastavnom programu ustanove visokog obrazovanja na kojoj studiraju, položili iz prethodne godine studija sa najnižim indeksom uspjeha 8,5 i najmanje 90% ECTS kredita,
– su prvi put upisali semestar studijske godine,
– nisu obnovili nijednu godinu tokom studija,
– nisu u radnom odnosu,
– nisu stariji od 25 godina.
Član 3
Sredstva za dodjelu stipendije obezbjeđuju se u budžetu opštine Gusinje.
Stipendije se dodjeljuju za jednu studijsku godinu u visinu 50,00 eura mjesečno i isplaćivaće se za deset mjeseci studijske godine.
Stipendija se ne isplaćuje za period apsolventskog staža.
Član 4
Svi izrazi koji se u ovoj Odluci koriste za fizička lica u muškom rodu obuhvataju iste izraze u ženskom rodu.
II POSTUPAK DODJELE STIPENDIJE
Član 5
Konkurs za dodjelu stipendije raspisuje Sekretarijat za lokalnu upravu za predstojeću studijsku godinu najkasnije do kraja septembra mjeseca tekuće kalendarske godine.
Konkurs se objavljuje na web sajtu, oglasnoj tabli opštine i na lokalnim medijima.
Član 6
Kandidat koji konkuriše za dodjelu stipendije uz prijavu na konkurs prilaže sljedeća dokumenta:
– potvrdu o prebivalištu,
– potvrdu o upisu godine studija,
– potvrdu o položenim ispitima iz prethodne godine,
– potvrdu o visini ostvarenih ECTS kredita,
– potvrdu o ostvarenoj prosječnoj ocjeni,
– dokaz (izjavu) da nije u radnom odnosu,
– dokaz (izjavu) da student ne prima drugu stipendiju.
Član 7
Tekst konkursa sadrži:
– naziv organa kome se prijava podnosi,
– uslove propisane odlukom koje kandidati moraju da ispunjavaju,
– rok za podnošenje prijava,
– dokumentaciju koju mora priložiti.
Rok za podnošenje prijave je 30 dana od dana objavljivanja konkursa.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
Član 8
Postupak za dodjelu stipendije sprovodi Komisija za dodjelu stipendije (u daljem tekstu: Komisija), koju imenuje predjednik Opštine.
Komisija ima tri člana.
Komisija se imenuje za jednu studijsku godinu.
Član 9
Nakon isteka roka za podnošenje prijava Komisija utvrđuje listu studenata koji ispunjavaju uslove konkursa.
Lista se objavljuje na web sajtu i na oglasnoj tabli Opštine.
Učesnici konkursa imaju pravo prigovora Komisiji za dodjelu stipendija u roku od 8 dana od dana objavljivanja liste.
Komisija za dodjelu stipendija o podnijetom prigovoru odlučuje u roku od 8 dana.
Odluka Komisije je konačna.
Član 10
Odluku o dodjeli stipendije na predlog Komisije, donosi predsjednik Opštine.
Član 11
Stipendista gubi pravo na stipendiju ako:
– se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na osnovu netačnih podataka,
– prekine redovno školovanje,
– promijeni prebivalište,
– zasnuje radni odnos.
Student stipendista koji izgubi godinu zbog svoje duže bolesti koju može dokazati odgovarajućom medicinskom dokumentacijom može biti izuzet od primjene stava 1 alineja 2 ovog člana.
IV PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Član 12
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u „Službenom listu Crne Gore-opštinski propisi“.
Broj: 001-31/17-2
Gusinje, 25.12.2017. godine
SKUPŠTINA OPŠTINE GUSINJE
Predsjednik Skupštine
Dženadin Radončić
Na osnovu člana 59 u vezi sa članom 154 stav 4 Zakona o socijalnoj i dječijoj zaštiti (“Službeni list Crne Gore”, broj 27/13,1/15,42/15,47/15 i 56/16,66/16 i 1/17), a u vezi sa članom 32 Zakona o lokalnoj samoupravi (“Službeni list RCG”, broj 42/03, 28/04, 75/05, 13/06, i “Službeni list CG”, broj. 88/09, 03/10, 73/10, 38/12, 10/14 i 3/16)člana 17 stav 1 tačke 8 i člana 35 Statuta Opštine Gusinje (“Službeni list CG-Opštinski propisi “, broj.25/14),Skupština opštine Gusinje, na sjednici održanoj dana, 25.12. 2017.godine, donjela je
ODLUKA O DOPUNAMA ODLUKE
o socijalnim davanjima
Član 1
U Odluku o socialnim davanjima(“Službeni list CG-Opštinski propisi “, broj.16/17),u članu 3 stav 1 dodaje se tačka 3 koja glasi: “3. novčana naknada za novorođeno dijete”.
Član 2
Iza člana 8 dodaju se dva nova člana koji glase:
“Novčana naknada za novorođeno dijete
Član 8a
Pravo na novčanu naknadu za novorođeno dijete može ostvariti jedan od roditelja koji ima prijavljeno prebivalište ili odobreno stalno nastanjenje na teritoriji opštine Gusinje, pod uslovom da to pravo nije ostvareno u nekoj drugoj opštini na teritoriji Crne Gore.
Visina novčane naknade iz stava 1 ovog člana utvrđuje se u visini 100 eura.
Član 8b
Pravo na naknadu za novorođeno dijete ima roditelj, usvojilac, staralac, hranitelj ili lice kome je djete povjereno na njegu, staranje i vaspitavanje, podnošenjem zahtjeva nadležnom organu, uz koji je dužan da priloži kopiju lične karte, potvrdu o prebivalištu, odnosno odobrenom stalnom nastanjenju, izvod iz matične knjige rođenih za dijete, kao i potvrdu da to pravo nije ostvario drugi roditelj, u slučaju prijavljenog prebivališta/odobrenog stalnog nastanjenja u nekoj drugoj opštini u Crnoj Gori.
Ovo pravo može se ostvariti do navršene godine dana djeteta”.
Član 3
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u “Službenom listu CG-Opštinski propisi”.
Broj: 001-31/17-3
Gusinje, 25.12. 2017. godine
SKUPŠTINA OPŠTINE GUSINJE
Predsjednik Skupštine
Dženadin Radončić
Na osnovu člana 45. stav 1), tačka 2. i člana 51. stav 3) Zakona o lokalnoj samoupravi („Sl.list RCG“, br. 42/03, 28/04, 75/05 13/06 i „Sl.List CG“ br:88/09,03/10,38/12 i 10/14), člana 42. Zakona o kulturi („Sl.list CG“, br. 49/08, 16/11 i 38/12 ) i člana 35.stav 1 tačka 14. Statuta opštine Gusinje („Sl.list CG – opštinski propisi“, br.25/14), Skupština opštine Gusinje na sjednici održanoj dana 25.12.2017.godine, donosi
O D L U K U
O OSNIVANJU JAVNE USTANOVE CENTAR ZA KULTURU GUSINJE
I OSNOVNE ODREDBE
Član 1
Ovom odlukom opština Gusinje osniva Javnu ustanovu Centar za kulturu Gusinje
Opština Gusinje (u daljem tekstu: osnivač) ima prava i dužnosti osnivača iz stava 1) ovog člana.
Član 2
Javna ustanova Centar za kulturu ( u daljem tekstu: Centar za kulturu) je samostalna organizacija , osnovana kao Javna ustanova čija je djelatnost od javnog interesa.
Član 3
Centar za kulturu posluje pod nazivom: Javna ustanova Centar za kulturu.
Sjedište Centra za kulturu je u Gusinju u nasejlju Begluci bb.
Član 4
Centar za kulturu ima svojstvo pravnog lica.
U pravnom prometu sa trećim licima Centar za kulturu istupa u svoje ime i za svoj račun.
Član 5
Djelatnost Centra za kulturu je :
organizovanje i unapređivanje kulturno-umjetničke djelatnosti i kulturnog života u opštini,
organizovanje i priređivanje kulturno-umjetničkih nastupa, pozorišnih predstava, muzičkih nastupa, književnih večeri i likovnih izložbi,
organizovanje festivala i manifestacija opštinskog, državnog i međunarodnog značaja kulturno-obrazovnog karaktera,
organizovanje prigodnih programa povodom obilježavanja značajnih državnih praznika, jubileja i slično,
organizovanje predavanja, seminara i kurseva vezanih za osnovne djelatnosti Centra,
unapređivanje amaterskog kulturno-umjetničkog stvaralaštva,
izdavačka djelatnost, izdavanje stručne literature i publikacija.
redovno prikazivanje filmova,
saradnja sa drugim Ustanovama i organizacijama iz oblasti kulture,
druge poslove koje osnivač stavi u nadležnost Centra.
Član 6
Promjena naziva, djelatnosti i sjedišta Centra za kulturu vrši se osnivačkim aktom.
II FINANSIRANJE CENTRA ZA KULTURU
Član 7
Sredstva za finansiranje djelatnosti Centra za kulturu obezbjeđuju se:
– iz sredstava budžeta osnivača,
– sopstvenih prihoda ,
– donacija i
– drugih prihoda u skladu sa zakonom.
Sredstva za finansiranje Centra za kulturu, u budžetu se utvrđuju na osnovu godišnjeg programa rada koji donosi Savjet uz saglasnost osnivača.
Član 8
Centra za kulturu ima svoju imovinu.
Imovina Centra za kulturu je imovina osnivača.
III UPRAVLJANJE I RUKOVOĐENJE
Član 9
Organ upravljanja Centra za kulturu je:
Savjet Centra za kulturu,
Savjet:
donosi Statut i druga opšta akta Centra za kulturu;
donosi Program rada Centra za kulturu;
bira i razrešava direktora Centra za kulturu;
usvaja izvještaj o radu i izvještaje o finansijskom poslovanju Centra za kulturu;
određuje cijene usluga;
predlaže osnivaču statusne promjene;
donosi poslovnik o radu;
vrši i druge poslove u skladu sa zakonom , Statutom i drugim opštim aktima.
Član 10
Savjet ima predsjednika i četiri člana, od kojih je jedan iz reda zaposlenih u Centru za kulturu.
Za člana Savjeta, osim člana iz reda zaposlenih, imenuje se stvaralac ili stručnjak iz oblasti koja je od značaja za razvoj kulture.
Predsjednika i članove Savjeta imenuje i razrješava osnivač.
Mandat predsjednika i članova Savjeta traje četiri godine.
Član 11
Organ rukovođenja Centrom za kulturu je direktor.
Direktora Centra za kulturu bira Savjet na osnovu javnog konkursa na period od 4 godine.
Uslovi i postupak za izbor i razrješenje direktora, utvrđuju se u skladu sa zakonom i Statutom Centra za kulturu .
Član 12
Osnivač daje saglasnost na Statut, Program rada i razmatra Izvještaj o radu i izvještaj o finansijskom poslovanju Centra za kulturu.
Član 13
Nadzor nad radom Centra za kulturu vrši nadležni organ osnivača.
IV PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Član 14
Centar za kulturu danom stupanja na snagu ove odluke, otpočinje sa radom na način i pod uslovima pod kojima će se ova Javna ustanova Centar za kulturu biti registrovana u evidenciji nadležnog Suda.
Član 15
Imenuje se Medina Hot koja će privremeno vršiti dužnosti direktora ustanove
Član 16
Usaglašavanje akata i imenovanje Savjeta i direktora Centra za kulturu u skladu sa ovom odlukom i zakonom izvršice se u roku od 90 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.
Član 17
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje za važi Odluka o organizovanju javne ustanove Centar za kulturu Gusinje („Sl. List CG -opštinski propisi br.16/17)
Član 18
Ova odluka stupa na snagu 8 dana od dana objavljivanja u „Sl. List CG -opštinski propisi“.
SKUPŠTINA OPŠTINE GUSINJE
Broj: 001-31/17-4 PREDSJEDNIK SKUPŠTINE,
Gusinje 25.12. 2017.godin. Dženadin Radončić
DIREKCIJA ZA UREĐENJE PROSTORA I INVESTICIJE OPŠTINE GUSINJE
OPŠTINA GUSINJE
DIREKCIJA ZA UREĐENJE PROSTORA I INVESTICIJE
P L A N
INVESTICIJA U OPŠTINI GUSINJE ZA 2018 GODINU
GUSINJE
Decembar , 2018 god.
I -INFASTRUKTURA OD OPŠTEG ZNAČAJA
1.VODOVOD GUSINJE
Sanacija vodovodne mreže i izrada šahti,mreže i plansko reduciranje………………….10.000,00
2.FEKALNA KANALIZACIJA
Izgradnja manjih kanalizacionih krakova na području opštine , kao i održavanja postojeće kanalizaconalne mreže…………………………………………………………………………………..10.000,00
3.ODRŽAVANJE GRADSKIH ULICA I JAVNIH POVRŠINA
Osnovno održavanje komunalnih objekata i javnih površina ,uz znatno veću aktivnost i veći stepen čistoće i dodatne sadržaje tipa nabavke klupa za sjedenje ,korpi za smeće i slično
Iznosi…………………………………………………………………………………………………………30.000,00
4.ASFALTIRANJE –KRPLJENJE ULICA ASFALTOM
Pod ovom pozicijom podrazumjevaju se ulaganja na sanaciji oštećenih djelova asfaltnih površina
Iznosi…………………………………………………………………………………………………………10.000,00
5.IZRADA HORIZONTALNE I VERTIKALNE SIGNALIZACIJE
Izrada horizontalanei vertikalne signalizacije ……………………………………………………5.000,00
6.ULIČNA RASVJETA
Održavanje i rekonstrukcija ulične rasvjete u pojedinim ulicama .
Kao i utrošak električne energije………………………………………………………………….40.000,00
Ukupno za infastrukturu od opšteg značaja iznosi ……………………………………. 105.000,0
II –SEOSKA INFASTRUKTURA
Ulaganjau lokalne nekategorisane puteve ,izgradnja mostova ,propusta,potpornih zidova ,jazeva i sl.
1.Nasipanje postojećih i probijanje novih puteva ……………………………………………….10.000,00
2.Izgradnja manjih drvenih mostova i cjevastih propusta ……………………………………..5.000,00
3.Sanacija postojećih mostova ………………………………………………………………………….15.000,00
4.Zaštita od poplava i regulacije vodotoka.
(rad mašina i eventulna nabavka materijala)……………………………………………………..30.000,00
5.Sanacija i održavanja jazeva za navodnjavanje ………………………………………………3.000,00
6.Rad mehanizacije na uređenju korita rijeka……………………………………………………..5.000,00
7.Izgradnja seoske rasvjete…………………………………………………………………………….10.000,00
8.Nabavka materijala za soske vodovode……………………………………………………………5.000,00 ________________________________________
Ukupno za seosku infastrukturu 83.000,00
III – IZDACI ZA GRAĐEVINSKE OBJEKTE
Ulaganja u izgradnji i sanaciji objekata organa uprave ………………………………………..40.000,00
IV -OPŠTI PROJEKTI :
Za izradu projektne dokumentacije, reviziju projekata, geodecke podloge i sl………..40.000,00
V -IZDACI ZA OPREMU
Za ovu namjenu predviđena su sredstva u iznosu od …………………………………………..2.000,00
VI -ULAGANJA IZ BUDŽETA U OBLASTI:
Čišćenje ulica ,javnih puteva i zimskog održavanja lokalnih puteva
1.Čišćenje i održavanje javnih površina, pranja ulica u centru grada -predviđena su ulaganja
u iznosu od …………………………………………………………………………………………………..40.000,00
2.Zimsko održavanje ulica u centru i seoskim području,čišćenje,
nasipanje soli i slično –predviđena su ulaganja od……………………………………………..10.000,00
______________________________________________
Ukupno: 50.000,00
Ukupni kapitalni izdaci iz Budžeta iznose…………………………………………………… 320.000,00
Mr. Šemso Jarović dip. ecc
PREGLED INVESTICIJA U OPŠTINI GUSINJE ZA 2018.GODINU KOJE ĆE SE FINANSIRATI PREKO DIREKCIJE JAVNIH RADOVA I RESORNIH MINISTARSTAVA VLADE CRNE GORE
-Završetak radova na Adminstraivnoj zgradi opštine Gusinje …………………………………………….300.000,00
-Rekonstrukcija zgrade policije i filijala upravnih unutrašnjih poslova -Gusinje ……………………200.000,00
-Izgradnja puta Gusinje-Plav preko Kruševa……………………………………………………………………..220.000,00
-Izgradnja višenamjenskog objekta pijace,komunalnog preduzeća islužbe zaštite i spašavanja.320.000,00
-Započinjanje izgradnje sportske hale……………………………………………………………………………..150.000,00
-Izgradnja višenamjenskog objekta centra za socijalni rad ,zavoda za zapošljavane,fond zdrastva,fond PIO kao i prostor za penzionere……………………………………………………………………………………………220.000,00
-Modernizacia lokalnih puteva———————————————————————————-150.000,00
– Sanacija regionalnog puta Gusinje-Plav (presvlačenje asfaltnog zastora,horizontalna i vertikalna signalizacija)………………………………………………………………………………………………………………… 70.000,00
-Rekonstrukcija vodovodnog sistema za Gusinje………………………………………………………………..76.000,00
-Nastavak radova na obaloutvrdi rijeke Grnčara……………………………………………………………….150.000,00
___________________________________________________
Svega : 1.856.000,00
REKAPITULACIJA
-Ukupna investicija ulaganja za 2018 godinu iz Budžeta Vlade Crne Gore…………………….. 1.856.000,00
-Ukupni kapitalni izdaci iz Budžeta opštine iznose………………………………………………………..320.000,00
__________________________________________________
UKUPNA INVESTICIONA ULAGANJA………………………………………………….2.176.000,00
Gusinje
Decembar,2018 godine. DIREKTOR
Mr.Šemso Jarović dip.ecc
Na osnovu člana 35.stav 1 tačka 43, Statuta Opštine Gusinje, („Sl. list CG- opštinski propisi“, br. 25/14), Skupština opštine Gusinje, na sjednici održanoj 25.12. 2017. godine, donijela je
O D L U K U
o davanju saglasnosti na izmjenama i dopunama Statut JU Centar za kulturu-Gusinje
Član 1
Daje se saglasnosti na izmjenama i dopunama Statut JU Centar za kulturu -Gusinje, koji je usvojio Savjet Centra za kulturu dana 12.12.2017.godine,zaveden pod brojem 001-20/17
Član 2
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u „Službenom listu CG – opštinski propisi“.
Broj:001-31/17-5
Gusinje, 25.12. 2017. godine
Skupština opštine Gusinje
Predsjednik Skupštine,
Dženadin Radončić
Na osnovu člana 35.stav 1 tačka 43, Statuta Opštine Gusinje, („Sl. list CG- opštinski propisi“, br. 25/14), Skupština opštine Gusinje, na sjednici održanoj 25.12. 2017. godine, donijela je
O D L U K U
o davanju saglasnosti na Program rada JU Centar za kulturu-Gusinje za 2018 godine
Član 1
Daje se saglasnosti na Program rada JU Centar za kulturu –Gusinje za 2018 godine, koji je usvojio Savjet Centra za kulturu dana 12.12.2017.godine,zaveden pod brojem 001-22/17
Član 2
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u „Službenom listu CG – opštinski propisi“.
Broj:001-31/17-6
Gusinje, 25.12. 2017. godine
Skupština opštine Gusinje
Predsjednik Skupštine,
Dženadin Radončić
Na osnovu člana 49. Zakona o lokalnoj samoupravi (“Sl. list RCG” br. 42/o3, 28/o4, 75/o5, 13/o6 i “Sl list CG”.br. 88/o9, o3/1o, 73/1o, 38/12 ,1o/14 i 03/16), i člana 35. Statuta opštine Gusinje, (“Sl. list CG – opštinski propisi “,br. 25/14. ), Skupština opštine Gusinje, na sjednici održanoj 25.12.2017. godine, donijela je
O D L U K U
o razrešenju i imenovanju predsjednika Savjeta za praćenje i ostvarivanja Ustava i Statuta
Član 1
Razrješava se Merdin Čekić dužnosti predsjednika Savjeta za praćenje i ostvarivanja Ustava i Statuta.
Imenuje se Alen Đurković za predsjednika Savjeta za praćenje i ostvarivanja Ustava i Statuta.
Član 2
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u “Službenom listu CG – opštinski propisi ” .
Broj: 001-31/17-7
Gusinje,25.12.2017, godine.
SKUPŠTINA OPŠTINE GUSINJE
PREDSJEDNIK SKUPŠTINE
Dženadin Radončić
Na osnovu člana 49. Zakona o lokalnoj samoupravi (“Sl. list RCG” br. 42/o3, 28/o4, 75/o5, 13/o6 i “Sl list CG”.br. 88/o9, o3/1o, 73/1o, 38/12 ,1o/14 i 03/16), i člana 35. Statuta opštine Gusinje, (“Sl. list CG – opštinski propisi “,br. 25/14. ), Skupština opštine Gusinje, na sjednici održanoj 25.12.2017. godine, donijela je
O D L U K U
o razrešenju i imenovanju člana Komisije za izmjenama i dopunama Statuta opštine Gusinje
Član 1
Razrješava se Merdin Čekić dužnosti člana Komisije za izmjenama i dopunama Statuta opštine Gusinje.
Imenuje se Bujar Hasangjekaj za člana Komisije za izmjenama i dopunnama Statuta opštine Gusinje.
Član 2
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u “Službenom listu CG – opštinski propisi ” .
Broj: 001-31/17-8
Gusinje,25.12.2017, godine.
SKUPŠTINA OPŠTINE GUSINJE
PREDSJEDNIK SKUPŠTINE
Dženadin Radončić
Na osnovu člana 35 Statuta Opštine Gusinje, („Sl. list CG – Opštinski propisi”, broj 25/14,), i člana 13 Odluke o osnivanju Savjeta za razvoj i zaštitu lokalne samouprave („Sl. list CG – opštinski propisi”, broj 29/17), Skupština opštine Gusinje, na sjednici održanoj 25.12.2017 godine, donijela je
O D L U K U
o imenovanju Savjeta za razvoj i zaštitu lokalne samouprave
Član l
Imenuje se Savjet za razvoj i zaštitu lokalne samouprave u sljedećem sastavu:
1.Redžep H Radončić,
2. Shkelzen Ulaj,
3.Ruždija Radončić,
4.Merima Balić,
5.Šefkija Nikočević,
6.Sadri Balidemaj,
7. Amel Mulić,
Član 2
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u “Sl. list CG – Opštinski
propisi“.
Broj: 001-31/17-9
Gusinje, 25.12.2017. godine
Skupština opštine Gusinje
Predsjednik Skupštine,
Dženadin Radončić
Na osnovu člana 35 Statuta Opštine Gusinje, („Sl. list CG – Opštinski propisi”, broj 25/14,), i člana 6 Odluke o osnivanju Savjeta za saradnju lokalne samouprave i nevladinih organizacija („Sl. list CG – opštinski propisi”, broj 29/17), Skupština opštine Gusinje, na sjednici održanoj 25.12.2017 godine, donijela je
O D L U K U
o imenovanju Savjeta za saradnju lokalne samouprave i nevladinih organizacija
Član l
Imenuje se Savjet za saradnju lokalne samouprave i nevladinih organizacija u sljedećem sastavu:
Dženadin Radončić,
Miralem Bektešević,
Irfan Hasandjekić,
Ifeta Rašić,
5. Ismet Brdakić.
Član 2
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u “Sl. list CG – Opštinski
propisi“.
Broj: 001-31/17-10
Gusinje, 25.12.2017. godine
Skupština opštine Gusinje
Predsjednik Skupštine,
Dženadin Radončić
Na osnovu člana 35 Statuta Opštine Gusinje („Sl. list CG – Opštinski propisi”, broj 25/14), čl. 13 Odluke o Etičkoj Komisiji za izabrane predstavnike i funkcionere („Sl.list CG – Opštinski propisi”, broj 42/17), Skupština opštine Gusinje, na sjednici održanoj 25.12.2017. godine, donijela je
O D L U K U
o izboru Etičke komisije za izabrane predstavnike i funkcionere
Član 1
U Etičku komisiju za izbrane predstavnike i funkcionere biraju se:
1. Adisa Mulić,predsjednica,
2. Dardan Qosaj- član,
3. Semir Kolenović- član,
4. Erdin Radončić- član,
5. Hasnije Kukaj Gjonbalaj- član.
Član 2
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u „Sl. list CG – Opštinski propisi”.
Broj: 001-31/17-11
Gusinje, 25.12.2017. godine
Skupština opštine Gusinje
Predsjednik,
Dženadin Radončić
Na osnovu člana 35 Statuta Opštine Gusinje („Sl. list CG – Opštinski propisi”, broj 25/14), čl. 7, 10 i 14 Odluke o Etičkoj Komisiji za lokalne službenike i namještenike, („Sl. List CG – Opštinski propisi”, broj 42/17), Skupština opštine Gusinje, na sjednici održanoj 25.12.2017. godine, donijela je
O D L U K U
o izboru Etičke komisije za lokalne službenike i namještenike
Član 1
U Etičku komisiju za lokane službenike i namještenike biraju se:
1. Ruždija Rašič – predsjednik,
2. Jeta Hasangjekaj- član,
3. Semir Bicić – član,
4. Sead Feratović – član,
5. Skender Hasangjekaj- član.
Član 2
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u „Sl. list CG – Opštinski propisi”.
Broj: 001-31/17-12
Gusinje, 25.12.2017. godine
Skupština opštine Gusinje
Predsjednik,
Dženadin Radončić
Na osnovu člana 24. i 25. Zakona o izboru odbornika i poslanika („Sl. list RCG“,br. 4/98, 5/98, l7/98, l4/2ooo, 9/2ool, 4l/2oo2 ,46/2oo2 , 48/o6 i „Sl list CG“ br. 46/ll i 14/14. ), i člana 35 Statuta opštine Gusinje, ( „Sl. list CG – opštinski propisi“ br.25/14.), Skupština opštine Gusinje, na sjednici održanoj 25.12.2017. godine, donijela je
O D L U K U
O imenovanju Opštinske izborne Komisije
Član 1
Imenuje se Opštinska Izborna Komisija u stalnom sastavu :
a) Za predsjednika:
1. Sanid Redžepagić- predsjednik,
– Amela Jevrić-zamjenica predsjednika,
b) Za sekretara
1. Ragip Gočaj,
c) Za članove:
1. Semih Nikočević- član,
– Ahmet Deljanin– zamjenik člana,
2. Enver Dedushaj- član,
– Andi Prelvukaj– zamjenik člana,
3. Dževat Feratović-član,
– Sead Feratović – zamjenik člana,
4. Shaban Balidemaj, član,
– Ali Kukaj– zamjenik člana.
Član 2
Pored lica imenovanih u stalni sastav, Opštinsku izbornu Komiisiju čine i po jedan opunomećeni predstavnik podnosioca izborne liste.
Član 3
Opštinska izborna Komisija imenuje se za period od 4 godine.
Član 4
Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u «Službenom listu CG – opštinski propisi».
Broj: 001-31/17-13
Gusinje, 25.12.2017. godine
SKUPŠTINA OPŠTINE GUSINJE
PREDSJEDNIK SKUPŠTINE
Dženadin Radončić
Na osnovu člana 23 Zakona o upravljanju otpadom , („Sl. list CG“, br. 64/11 i 39/16),člana 35.stav 1 tačka 2, Statuta Opštine Gusinje, („Sl. list CG- opštinski propisi“, br. 25/14), Skupština opštine Gusinje, na sjednici održanoj 25.12. 2017. godine, donijela je
O D L U K U
o usvajanju Lokalnog Plana upravljanja komunalnim i neopasnim građevinskim otpadom za period 2018-2020.godine
Član 1
Usvaja se Lokalni Plan upravljanja komunalnim i neopasnim građevinskim otpadom za period 2018-2020.godine
Član 2
Sastavni dio ove odluke je Lokalni Plan upravljanja komunalnim i neopasnim građevinskim otpadom za period 2018-2020.godine
Član 3
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u „Službenom listu CG – opštinski propisi“.
Broj:001-31/17-14
Gusinje, 25.12. 2017. godine
Skupština opštine Gusinje
Predsjednik Skupštine,
Dženadin Radončić
SKUPŠTINA OPŠTINE GUSINJE
PROGRAM RADA
SKUPŠTINE OPŠTINE GUSINJE ZA 2018. GODINU
Gusinje, decembar 2o17. godine
1. TEMATSKI DIO
1. Program rada Skupštine opštine Gusinje za 2o19. godinu,
2. Godišnji izvještaj o radu Predsjednika opštine i organa lokalne uprave za 2017.godine.
2. PRIVREDA I FINANSIJE
1.Pravilnik o sadržini prijave Zanatlije i način vodjenja evidencije zanatlija.
2. Informacija o vodosnadbijevanju u Opštini Gusinje,
3. Informacija o stanju elektrodistributivne mreže na teritoriji Opštine Gusinja, za 2o18. god.
4. Informacija o ostvarenju naplate lokalnih prihoda Budžeta Opštine Gusinje
3. URBANIZAM, GRAĐEVINARSTVO, STAMBENO-KOMUNALNA
DJELATNOST I IMOVINSKO-PRAVNI POSLOVI
. Lokalni Plan upravljanja komunalnim i neopasnim gradjevinskim otpadom opštine Gusinje za 2017-2020 godine.
4. DRUŠTVENE DJELATNOSTI
1. Informacija o stanju u primarnoj zdrastvenoj zaštiti ,socialnoj i dječjoj zaštiti u Opštini Gusinje
2. Informacija o radu javnih ustanova iz oblasti predškolskog osnovnog i srednjeg obrazovanja i vaspitanja sa uspjehom učenika, na kraju školske 2o17- 2o18. godine.
3. Informacija o aktivnostima i finansiranju sportskih društava na poručju Opštine.
4.Informacija o stanju javnog reda i mira na području opštine Gusinje.
5.Informacija o stanju zapošljavanja u području opštine Gusinje.
5. NORMATIVNA DJELATNOST
1.Predlog odluke o završnom računu budžeta opštine Gusinje za 2017.godinu
2.Predlog Budžeta opštine Gusinje i Plan investicija za 2019.godinu.
3.Predlog odluke o Strateškoim Planom razvoja opštine Gusinje.
4.Predlog odluke o nagradama i javnim priznanjima za opštinu Gusinje..
5.Predlog odluke o izradi lokalnog plana akcije za prevenciju narkomanije u opštinu Gusinje.
6.Predlog odluke o uslovima i i načinu održavanja reda na pijacama.
7.Predlog odluke o varijabilnom djelu zarade zapolenih u lokalnom sektoru opštine Gusinje.
8.Predlog odluke o izmjenama i dopunama Statuta opštine Gusinje.
9.Predlog odluke o davanju saglasnosti na formiranje Mjesnih Zajednica.
10.Predlog odluke o prenosu prava svojine.
11. Lokalni Plan upravljanja komunalnim i neopasnim gradjevinskim otpadom opštine Gusinje za 2018-2020 godine.
12. Predlog odluke o određivanju lokacije za deponiju opštine Gusinje.
13.Predlog odluke o određivanju lokacije za deponiju čvrstog goriva za opštinu Gusinje.
14.Predlog odluke o načinu privremenog skladištenja komunalnog otpada i uslovima zaštite životne sredine i zdravlja ljudi.
Pored navedenih odluka Skupština će donijeti i druge Odluke kojima će se vršiti određena uskladjivanja sa novodonešenim zakonima u Skupštini CG i drugim podzakonskim aktima , kao i druge odluke koje će predložiti ovlašćeni predlagači . Okvirno se predvidjaju četiri sjednice,ali zbog velikog broja Odluka i drugih materijala koje treba da usvoji Skupstina kako bi se stvorila potrebna normativna infrastruktura da Opstina normalno radi poslove iz svoje nadleznosti biće održano vise redovnih sjednica Skupstine ukoliko se za to ukaze potreba.
6. VRIJEME ODRŽAVANJA SJEDNICA
PRVA SJEDNICA SKUPŠTINE planira se za mart mjesec 2o18. godine, na kojoj će se razmatrati sljedeći materijali:
1.Predlog odluke o završnom računu budžeta opštine Gusinje za 2017.godinu.
2.Predlog odluke o varijabilnom djelu zarade zapolenih u lokalnom sektoru opštine Gusinje
3.Predlog odluke o prenosu prava svojine.
4.Predlog odluke o uslovima i i načinu održavanja reda na pijacama.
5.Informacija o stanju u primarnoj zdrastvenoj zaštiti ,socialnoj i dječjoj zaštiti u Opštini Gusinje.
6.Informacija o stanju javnog reda i mira na području opštine Gusinje.
7.Godišnji izvještaj o radu Predsjednika opštine i organa lokalne uprave opštine Gusinje za 2017 god.
OBRADJIVAČI:
3,4. -Sekretarijat za uredjenje prostora iimovinu.
1,2,.- Sekretarijat za privredu, razvoj i finansije-Direkcija za investicije. 7. -Predsjednica opštine.
5,6.-Sekretariat za opstu upravu i drustvene djelatnosti.
DRUGA SJEDNICA SKUPŠTINE planira se za jun mjesec 2o18. godine, na kojoj će se razmatrati sledeći materijali:
1.Predlog Odluke o nagradama i javnim priznanjima za opštinu Gusinje.
2.Predlog Odluke o izmjenama i dopunama Statuta opštine Gusinje.
3.Predlog Odluke o davanju saglasnosti na formiranje Mjesnih Zajednica.
4. Predlog Odluke o izradi lokalnog plana akcije za prevenciju narkomanije u opštinu Gusinje.
5. Predlog odluke o određivanju lokacije za deponiju opštine Gusinje.
6.Predlog odluke o određivanju lokacije za deponiju čvrstog goriva za opštinu Gusinje.
7.Predlog odluke o načinu privremenog skladištenja komunalnog otpada i uslovima zaštite životne sredine i zdravlja ljudi.
8.Informacija o stanju zapošljavanja u području opštine Gusinje.
9. Informacija o aktivnostima i finansiranju sportskih društava na poručju Opštine.
10. Informacija o vodosnadbijevanju u Opštini Gusinje.
11. Informacija o stanju elektrodistributivne mreže na teritoriji Opštine Gusinja, za 2o18. god.
OBRADJIVAČI:
1,3,4,8,9.- Sekretarijat za opštu upravu i društvene djelatnosti- 8-Elektrodistribucija Crne Gore.
10,11.- Sekretarijat za privredu razvoj i finansije- elektrodistribucija Berane.
2.-Komisija za izmjenama i dopunama Statuta opštine Gusinje.
5,6,7.- Sekretarijat za uređenje prostora i imovinu.
TREĆA SJEDNICA SKUPŠTINE planira se za oktobar mjesec 2o18. godine, na kojoj će se razmatrati sledeći materijali:
1.Predlog Odluke o izradi lokalnog plana akcije za prevenciju narkomanije u opštinu Gusinje.
2.Predlog Odluke o davanju saglasnosti na formiranje Mjesnih Zajednica.
3.Predlog Odluke o Strateškoim Planom razvoja opštine Gusinje.
4. Pravilnik o sadržini prijave Zanatlije i način vodjenja evidencije zanatlija.
5. Lokalni Plan upravljanja komunalnim i neopasnim gradjevinskim otpadom opštine Gusinje za 2018-2020 godine.
6. Informacija o radu javnih ustanova iz oblasti predškolskog osnovnog i srednjeg obrazovanja i vaspitanja sa uspjehom učenika, na kraju školske 2o17- 2o18. godine.
7. Informacija o ostvarenju naplate lokalnih prihoda Budžeta Opštine Gusinje, za 2o18. god.
OBRADJIVAČI
1,3,4,7. Sekretarijat za privredu, razvoj i finansije.
2,6,. Sekretarijat za opštu upravu i društvene djelatnosti.
5.- Sekretarijat za uređenje prostora i imovinu.
ČTVRTA SJEDNICA SKUPŠTINE planira se u decembru 2o18. godine, na kojoj će se razmatrati sledeći materijali:
1. Program rada Skupštine opštine Gusinje za 2o19 godinu.
2. Predlog Budžet opštine Gusinje za 2o19. godinu.
OBRADJIVAČI:
1. Služba skupštine.
2. Sekretarijat za privredu, razvoj i finansije.
Broj:-001-31/17-15
Gusinje, 25.12.2o17 godine
SKUPŠTINA OPŠTINE GUSINJE
PREDSJEDNIK SKUPŠTINE
Dženadin Radončić
0 Comments